تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۵
۰
کد مطلب : ۲۹۵۸۴

تقدير نماينده بعثه‌ِ رهبري از توليت خيمه‌گاه‌ حسيني

تقدير نماينده بعثه‌ِ رهبري از توليت خيمه‌گاه‌ حسيني
حجت الاسلام والمسلمين نجفي‌روحاني، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق شب گذشته با حضور در خيمه گاه حسيني با حاج فاضل كربلايي توليت خيمه‌گاه در كربلا ديدار و گفت وگو كرد.

حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني در ابتدا گزارشي از فعاليت ها و برنامه هاي ستاد اربعين ارائه و از همكاري و همراهي هاي ملت و دولت عراق نيز تقدير و تشكر كرد.

وي همچنين در اين ديدار به گزارشي از برنامه ها و فعاليت هاي فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري در كربلا پرداخت و از همكاري ها و همراهي ها مسؤولان خيمه گاه در برگزاري محافل و مجالس معنوي برگزار شده بعثه مقام معظم رهبري در اين مكان مقدس تقدير و تجليل كرد.

نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق، اظهار داشت: يكي از برنامه‌هاي مفيد و ارزشمند بعثه مقام معظم رهبري براي زايران ايراني عتبات عاليات در خيمه گاه امام حسين(عليه السلام) برگزار مي شود كه استقبال و حضور زايران در اين مراسم بسيار خوب بوده است و توانسته تاثير بسزايي در آن ها داشته باشد.

وي با تقدير از همكاري خادمان خيمه‌گاه حسيني در برگزاري ويژه‌ برنامه‌هاي دعاي كميل در شب‎هاي جمعه، دعاي ندبه صبح جمعه هر هفته و روايتگري عاشورا عصر هر روز افزود: اين تعامل و همكاري بسيار حائر اهميت است و اميدواريم در آينده نيز تداوم داشته باشد.

همچنين حاج فاضل كربلايي، توليت خيمه‌گاه حسيني نيز در ابتدا دهه فجر و سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را تبريك گفت و در ادامه از نظم زايران ايراني در عتبات عاليات تقدير كرد.

وي گفت: زايران ايراني از نظر نظم و انضباط و حضور در خيمه‌گاه عملكرد بسيار خوبي داشته اند و اين شيوه و رفتار آن مي تواند براي زايران ساير كشورهاي اسلامي به عنوان بهترين الگو مد نظر قرار گيرد.
مرجع : http://hajj.ir
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما