تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰
۰
کد مطلب : ۲۹۶۲۴

آغاز مرحله قلم زنی و طلاکاری نیم ضریح حضرت زینب(س) در کرمانشاه

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه گفت: مرحله طلا کاری، نقره کاری و قلم زنی نیم ضریح حضرت زینب (س) در کرمانشاه آغاز شده است.
حجت‌الاسلام حسینی منش اظهار داشت: کسانی که در امر بازسازی عتبات و اقامه عزای سید الشهداء(ع) اهتمام داشته باشند در دنیا و قیامت مورد لطف و عنایت حضرت حق قرار خواهند گرفت.
وی افزود: به کوری چشم سلفی‌ها و وهابی‌ها که نمی‌توانند عظمت اسلام را درک کنند، بزرگان نظام ما تلاش بسیاری در امر بازسازی عتبات عالیات داشته و دارند.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در مدت ۱۲ سالی که نسبت به بازسازی عتبات عالیات اقدام شده کارهای بسیار ارزشمندی طی این مدت از سوی نظام جمهوری اسلامی ایران در این راستا صورت گرفته است.
حجت‌الاسلام حسینی منش اظهار داشت: در همین راستا صحن حضرت زهرا (س) در شهر مقدس نجف اشرف به متراژ ۲۲۰ هزار متر مربع و همچنین حرم مطهر عقیله بنی هاشم(ع) در کربلای معلا به متراژ ۱۵۰ هزار متر مربع هم اکنون در حال ساخت و بازسازی است.
این مسئول خاطرنشان کرد: از هفته گذشته که در مجامع و رسانه‌ها اعلام شد صحن حضرت زهرا (س) و حضرت عقیله بنی هاشم(ع) در حال اعطای سند افتخار است و تعدادی از شهروندان متدین و نیکوکار مقداری از زمین‌ها را خریداری و سندهای افتخاری را ثبت و دریافت کرده‌اند.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر مرحله ساخت درب نیم ضریح خیمه گاه حضرت زینب (س) و درب حرمین عسگرئین(ع) در کارگاه مسجد جامع به همت مسئولین و با مشارکت هنرمندان کرمانشاهی تکمیل شده و مرحله طلا کاری، نقره کاری و قلم زنی آن آغاز شده است.
مرجع : روزنامه جمهوری اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما