تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰
۰
کد مطلب : ۲۹۶۲۵

قیام عاشورا سبب بقای دین اسلام شد

قیام عاشورا سبب بقای دین اسلام شد
سردار سالار آبنوش جانشین قرارگاه خاتم الانبیا کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به اهمیت دهه فجر گفت: امام خمینی(ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی که برای ادامه راه ایشان کسانی باید انتخاب شوند که پیرو راه رهبری باشند.

وی در ادامه افزود: الگوی ما امام خمینی (ره) می‌باشد که انقلاب را بر پایه اسلام بنا نهاد، چون اسلام پایه انقلاب ماست خداوند از ما در برابر دشمن حمایت می‌کند.


جانشین قرارگاه خاتم الانبیا در ادامه اظهار کرد: پس از انقلاب دشمن هزینه فراوانی برای نابودی انقلاب خرج کرد چون خدا از کشورهای اسلامی حمایت می کند دشمن نتوانست پیروز شود که دشمن برای نابودی انقلاب دست به کودتا زد که در صحرای طبس به دست قدرت الهی از بین رفت.


این کارشناس سیاسی در ادامه افزود: با شروع جنگ تحمیلی کشورهای بیگانه سعی در نابودی اسلام کردند که به لطف خدا و جان فشانی شهدا موفق نشدند که از بیست و یک کشور افراد زندانی را با اسرای ایرانی تبادل کردیم که دشمن پس از هشت سال دفاع مقدس و پیروزی جمهوری اسلامی ایران فهمید پدیده انقلاب با تمام جوانب فرق می‌کند.


آبنوش در ادامه بیان داشت: دشمن از بهترین صلاح ها برای نابودی اسلام بر علیه ما استفاده کرد که به لطف خدا با پیروزی های پی در پی صلاح ها را از دشمن گرفتیم و از آن به عنوان شکست دشمنان اسلام استفاده کردیم.

اگر کربلا نبود اسلام وجود نداشت

فرمانده اسبق سپاه صاحب الامر(عج) در ادامه افزود: اگر کربلا نبود اسلام وجود نداشت با فداکاری اهل بیت در کربلا اسلام زنده و ماندنش تضمین شد اسلام ناب بعد از ۱۴۰۰سال با تبلور اسلام در انقلاب اسلامی به وجود آمد.


وی در ادامه در مورد تفکرات دشمن ابراز کرد: دشمن با سه هدف بزرگ به دنبال از بین بردن اسلام و انقلاب است در وحله نخست حذف رهبری از صحنه ها می‌باشد در وحله دوم می‌گوید ارتش کافی است سپاه اضافه است در وحله سوم می‌گوید شورای نگهبان اضافه است.


این مسؤول در ادامه ابراز کرد: برای اینکه قدرت ما در تمام دنیا زیاد باشد باید پیرو خط امام باشیم با احیا انقلاب و تشکیل مجلس خبرگان و رهبری دشمن شروع به ترور افراد انقلابی و نخبه کردند بهترین افراد انقلاب توسط دشمنان بیگانه ترور شدند.


آبنوش در پایان گفت: دشمن شما را قدرتمند می‌داند اگر نمی‌دانست با شما مذاکرات نمی‌کرد با قوی شدن انقلاب دشمن هم توطئه‌اش بیشتر شد دشمن به دنبال این است که بین ما تفرقه بیندازد که امام و رهبر معظم انقلاب بسیار حکیمانه فتنه دشمنان را خاموش کردند.
مرجع : رسا نیوز
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما