تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۹
۰
کد مطلب : ۲۹۶۳۹

شهدای مدافع حرم، ستاره های فروزان عزتمندی ملت ایران هستند

شهدای مدافع حرم، ستاره های فروزان عزتمندی ملت ایران هستند
دکتر امیر سرتیپ کیومرث حیدری، جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تکریم و معارفه ارشد نظامی آجا در فارس و کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی امروز به عنوان یک محل امن و با ثبات در منطقه شناخته می شود، گفت: این امنیت یکی از بهترین نعمات الهی است.

وی با اشاره به اینکه به برکت حضور ولی فقیه در کشور، این مملکت توانسته از دسیسه های سخت دشمن رهایی یابد و اگر می بینیم انقلاب های بهار اسلامی به جایی نرسید به خاطر نبود رهبری واحد بود، اظهار داشت: دشمن اجازه نداد تا آن انقلاب ها ثمره خود را ببینند و انقلاب ها را به راه غیر اصلی آن انقلاب کشاند.

سرتیپ حیدری با یادآوری این مطلب عزتمندی این کشور به برکت رهبری امام راحل (ره) و رهبری های خردمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، افزود: دشمنان برای ضربه زدن به این مردم از تمام توان خود بهره می گیرند.

وی با اشاره به اینکه با همه تمام توطئه های دشمن امروز به نقطه ای رسیدیم که عزتمندانه مذاکرات را به نفع خودمان به پیش می بریم و دنیا به داشته های علمی ما احترام می گذارد، اظهار داشت: جنگ نیابتی غرب در منطقه در حال اجراست و شهدای مدافع حرم، ستاره های فروزان عزتمندی ملت ایران هستند.

خاطر نشان می شود، در پایان این مراسم امیر سرتیپ دوم علی سامانی، به عنوان ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در منطقه فارس و کهگیلویه و بویر احمد معرفی و از زحمات دکتر امیر سرتیپ دوم حسین محمدی، فرمانده پیشین که به کسوت بازنشستگی نائل آمد،‌ تقدیر شد.
مرجع : شبستان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما