تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۷
۰
کد مطلب : ۲۹۶۴۴

اعتقاد به باورهای دینی مهمترین شاخصه خانواده انقلابی است

اعتقاد به باورهای دینی مهمترین شاخصه خانواده انقلابی است
حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل طباطبایی؛ امام جمعه فریمان در ویژه برنامه‌های بزرگداشت ایام الله دهه فجر که پس از نماز مغرب و عشا در رواق امام خمینی(ره) برگزار شد، درباره سبک زندگی ایرانی اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت.
این استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: مردم غیور ایران خاطرات شیرینی از بهمن سال ۵۷ دارند و هر سال به یاد آن روزها و برای به نمایش گذاشتن پایداری خود به جمهوری اسلامی ایران، ایام دهه فجر را جشن می گیرند.
وی ادامه داد: انقلاب به معنای تغییر ماهیت دادن و متحول کردن است، پیامبر اسلام نیز ۲۳ سال در نبوت خود به دنبال تغییر و انقلاب مردم از جاهلیت به سوی یکتاپرستی و توحیدباوری بود.
حجت الاسلام طباطبایی عنوان کرد: ملت ایران با «انقلاب اسلامی» ماهیت این کشور را تغییر داد و از قرار گرفتن زیر ظلم و حکومت استبدادی شاهنشاهی به سوی عزتمندی و اقتدار حرکت کرد.
وی گفت: انقلاب مردم ایران از درون خانواده ها و محله ها شروع شد، وقتی مردم بنای فکری خود را بر این گذاشتند که می توانند در برابر طاغوت ایستادگی کنند، توانستند انقلاب اسلامی ایران را رقم بزنند.
امام جمعه فریمان با اشاره به اینکه ایمان و اعتقاد به باورهای دینی مهمترین شاخصه خانوادههای انقلابی است، گفت: خانواده های انقلابی با هر تهاجم فرهنگی و تفکر باطل، از انقلاب روی گردان نخواهند شد و باورهای انقلابی خود را تاریخ مصرف گذشته و قدیمی نمی دانند.
مرجع : پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما