تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۶
۰
کد مطلب : ۲۹۷۲۵

خبرگزاري زيارت راه‌اندازي مي‌شود

خبرگزاري زيارت راه‌اندازي مي‌شود
محمد حسن واحدي، معاون هماهنگي امور زائران استانداري خراسان رضوي با اشاره به اينكه مجوزهاي لازم براي راه‌اندازي اين خبرگزاري از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامي اخذ شده است، اظهار كرد: اين خبرگزاري مشابه ساير خبرگزاري‌ها به مسايل فرهنگي، اجتماعي و موضوعات مرتبط با فرهنگ رضوي مي‌پردازد.

وي يادآور شد: يكي از ۸۲۵ پروژه استان خراسان رضوي در سال آينده و در بخش زيارت راه‌اندازي خبرگزاري زيارت است كه اكنون مقدمات را فراهم مي‌كنيم. هدف ما تثبيت فرهنگ رضوي بين زائران و مجاوران است.

محمدحسن واحدي گفت: اين خبرگزاري با محوريت تهيه اخبار و گزارش‌هايي با موضوع زيارت و فرهنگ و معارف رضوي و ساير بخش‌ها و موضوع‌هاي خبري در سطح كشور راه‌اندازي مي‌شود.

وي افزود: مجوز راه‌اندازي خبرگزاري زيارت اخذ و ۷۰ درصد فرآيند راه‌اندازي آن طي شده كه پس از راه‌اندازي در استان‌هاي مختلف نمايندگي‌هايي خواهد داشت.

وي اظهار كرد: تهيه غذاي ارزان براي زائران با مشاركت و سرمايه‌گذاري بخش خصوصي از ديگر اقدامات در دست انجام معاونت هماهنگي امور زائران استانداري خراسان رضوي است.

واحدي گفت: در اجراي اين طرح كه از سال آينده آغاز مي‌شود روزانه ۲۰ هزار پرس غذاي ارزان بين زائران توزيع مي‌شود.

وي افزود: تمام تكنولوژي صرف و تهيه غذا براي توزيع بين زائران با دستگاه‌هاي مدرن و با كيفيت مطلوب صورت مي‌گيرد.

وي خاطرنشان كرد: اجراي طرح سراسري زيارت مزدوجين جوان كه حداكثر شش ماه از زمان عقد و ازدواج آنها سپري شده باشد، از ديگر اقدام‌هاي در دست انجام است.

معاون استاندار خراسان رضوي گفت: طرح زيارت اولي‌هاي بالاي ۶۰ سال هم در آينده نزديك ابتدا در گسترده استان خراسان رضوي اجرا مي‌شود و به تدريج در كل كشور گسترش مي‌يابد.
مرجع : http://hajj.ir
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما