تاریخ انتشار
شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۴
۰
کد مطلب : ۲۹۷۵۳

بهره‌مندي 25 هزار دانشجو از كمك هزينه سفر به عتبات

بهره‌مندي 25 هزار دانشجو از كمك هزينه سفر به عتبات
مديرعامل بانك ملت در سفر به عراق، به همراه سركنسول جمهوري اسلامي ايران در كربلا، رييس دفتر حج و زيارت در عراق، مسؤول ستاد عمره و عتبات دانشجويي كشور با نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كشور عراق ديدار و گفت‌وگو كرد.

رستگار، مديرعامل بانك ملت در اين ديدار با ارايه گزارشي از فعاليت هاي افتصادي و فرهنگي اين بانك اظهار داشت: بانك ملت به عنوان بزرگترين بانك كشور در پروژه‌هاي مختلف از جمله پارس جنوبي مشاركت دارد و به جز كارهاي اقتصادي، رسالت اجتماعي و فرهنگي خود را فراموش نكرده است.

وي با بيان اين‌كه تاكنون ۶۳ مدرسه در مناطق محروم به همت بانك ملت احداث شده است، افزود: طبق تفاهم‌نامه صورت گرفته با ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان كشور، ۲۵ هزار دانشجو در سراسر كشور كمك هزينه سفر به عتبات عاليات به صورت تسهيلات كم بهره دريافت مي كنند.

رستگار با اشاره به اين‌كه ۶۰ ميليارد ريال جهت تأمين هداياي فرهنگي ويژه دانشگاهيان حاضر در كاروان هاي دانشجويي عتبات عاليات اختصاص يافته است، گفت: يك هشتم نقدينگي كشور در اختيار بانك ملت ايران است كه ظرفيت بسيار بالايي براي سرمايه‌گذاري در پروژه‌هاي مشاركتي و اقتصادي در كشور عراق است.

مديرعامل بانك ملت با اشاره به مشاركت اين بانك در ساخت هتلي در شهر نجف اشرف و همكاري با شركت مهر و ماه ايران گفت: در مراسم اربعين امسال، ضمن برپايي ايستگاه صلواتي در مرز ايران و عراق و اطعام زائران ايراني، نسبت به بيمه همه زائران نيز اقدام كرديم.
مرجع : http://hajj.ir
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما