تاریخ انتشار
شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۳
۰
کد مطلب : ۲۹۷۵۴

12هزار دانشجو به عتبات عاليات مشرف مي‌شوند

12هزار دانشجو به عتبات عاليات مشرف مي‌شوند
مديرعامل بانك ملت در سفر به عراق، به همراه سركنسول جمهوري اسلامي ايران در كربلا، رييس دفتر حج و زيارت در عراق، رييس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان با نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق ديدار و گفت‌وگو كردند.

حجت الاسلام والمسلمين فقيهي، رييس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان در اين ديدار با ارايه گزارشي از فعاليت‌هاي اين ستاد در عتبات عاليات اظهار داشت: با استقبال گسترده دانشگاهيان براي حضور در كاروان‌هاي زيارتي عتبات مواجه هستيم.

وي با بيان اين‌كه در دور جديد بيش از ۱۲ هزار دانشجو و اساتيد دانشگاه توفيق حضور در اماكن متبركه كشور عراق را خواهند داشت، افزود: خوشبختانه با فراهم شدن شرايط اعطاي تسهيلات كم ‌بهره به دانشگاهيان شاهد استقبال دانشجويان در اين سفر معنوي بوده ايم.

رييس ستاد عمره و عتبات دانشجويي با تقدير از همكاري بانك ملت در اعطاي تسهيلات سفر دانشگاهيان به عتبات عاليات گفت: تبديل دو ضامن به يك ضامن يكي ديگر از اقدامات اين بانك بوده است كه انتظار داريم در اعزام دانشجويان بي‌بضاعت نيز همكاري لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمين فقيهي با تقدير از فعاليت‌هاي فرهنگي و تبليغي بعثه مقام معظم رهبري در كشور عراق نيز گفت: طبق ارزيابي هاي صورت گرفته، دانشگاهيان با حضور در ويژه برنامه هاي بعثه مقام معظم رهبري، بهره معنوي حداكثري در سفر به عتبات عاليات عراق داشته اند.
مرجع : http://hajj.ir
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما