تاریخ انتشار
پنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۳
۰
کد مطلب : ۲۹۷۹۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد

فعالیت بیش‌ از ۷۰۰ مداح نوجوان در استان قزوین

فعالیت بیش‌ از ۷۰۰ مداح نوجوان در استان قزوین
حجت‌الاسلام علی نعمت‌الهی پیش از ظهر امروز در نشست با مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) استان قزوین اظهار داشت: با توجه به این نکته که پایه و اساس تربیت افراد در سنین پایین صورت می‌گیرد که در همین راستا بیش از ۷۰۰ مداح و ذاکر اهل بیت(ع) دانش‌آموز و نوجوان در استان قزوین فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مداحان و ذاکران اهلبیت عصمت و طهارت(ع) از جایگاه خاصی در جامعه برخوردار هستند بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۷۰۰ دانش‌آموز مداح در استان قزوین وجود داشته که با برنامه‌ریزی‌های دقیق و مدون باید از این ظرفیت بهره کافی و مناسب را برد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه گسترش مطلوب هیئت‌های دانش‌آموزی در این استان از جایگاه مناسبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳۵۰ هیئت دانش‌آموزی در استان قزوین فعالیت کرده که این تعداد ظرفیت ظرفیت مطلوبی محسوب شده و باید از آن به نحو مطلوب استفاده کرد.

نعمت‌الهی با اشاره به اینکه مداحان نباید با بیان مطالب بدون سند با دشمنان در زمینه نفوذ و تغییر باورهای مردم همکاری کنند اظهار داشت: نه تنها نباید از خرافه‌گویی پرهیز کنند بلکه باید با جلوگیری از این دسته از تفکرات جلوی نفوذ دینی دشمنان را بگیرند.

وی گفت: تقویت باورهای دینی در جامعه باید توسط طلاب، روحانیون و مداحان انجام شود و این قشر مهم نیز باید تمام تلاش خود را برای حفظ روحیه استکبارستیزی مردم به‌کار گیرند.
مرجع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما