تاریخ انتشار
شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۹
۰
کد مطلب : ۲۹۸۱۴

هفتمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین علی مقنی نصرآبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از برگزاری هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه، در رشته‎های حفظ قرآن، قرائت تحقیق و ترتیل، دعاخوانی، اذان، تفسیر، حفظ و معارف حدیث و تبلیغ قرآن‌محور در دو مرحله مقدماتی و کشوری خبر داد.
مقنی نصرآبادی افزود: مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات در ماه‌های فرودین و اردیبهشت ماه سال ۹۵ در مراکز استان‌ها به صورت جداگانه برگزار و نفراتی که بتوانند امیتازات حدنصاب تعیین شده را کسب کنند می توانند به مرحله کشوری راه یابند و با برگزیدگان سایر استان ها رقباتی معنوی و قرآنی داشته باشند.
مقنی نصرآبادی ادامه داد: زمان برگزاری مرحله کشوری مسابقات پنجم تا هشتم آبان ۱۳۹۵ است و مکان برگزاری مسابقات هنوز معلوم نشده است.
وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام از علاقه‌مندان که مدتی است شروع شده تا ۲۰ اسفند ماه ادامه دارد افزود: ثبت‌نام طلاب حوزه‌های علمیه و طلاب مدارس سفیران هدایت از طریق سایت معاونت آموزش حوزه‌های علمیه صورت می‌گیرد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این سایت ثبت نام کنند.
مسئول دفتر قرآن و عترت حوزه‌های علمیه گفت: این مسابقات با هدف ترویج بیشتر قرآن کریم و نهادینه‌سازی آموزه‌های این کلام الهی در میان طلاب سراسر کشور و شناسایی استعدادهای قرآنی صورت می‌گیرد.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما