تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۴
۰
کد مطلب : ۲۹۸۴۲

پيشرفت مراحل اجرايي پروژه صحن حضرت فاطمه(س) در بخش نازك كاري

پيشرفت مراحل اجرايي پروژه صحن حضرت فاطمه(س) در بخش نازك كاري
فضاي عبادتي زيارتي پروژه بزرگ صحن حضرت فاطمه زهرا (س) كه ۵۰ درصد از كل پروژه را تشكيل مي دهد به مراحل پيشرفته و قابل توجهي رسيده است.

مهندس مظفر خليل محبوبه از اعضاي شوراي آستان حرم علوي گفت: مرحله نازك كاري فضاهاي عبادتي وزيارتي در پروژه صحن حضرت فاطمه(س) در حال انجام است و در حال حاضر آينه كاري گنبدها و كاربندي ها انجام مي شود.

مظفر خليل افزود: فعاليت در پروژه بدون وقفه و به صورت شبانه روزي توسط نيروهاي مؤسسه كوثر وابسته به ستاد بازسازى عتبات عاليات و با همكاري پرسنل فني مهندسي آستان ادامه دارد و اميدواريم با همين روندي كه پيش مي رويم فضايي با مساحت ۲هزار الي ۳هزار متر مربع از اين پروژه را در ايام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) افتتاح كنيم.

اين عضو شوراي آستان حرم علوي خاطر نشان كرد: فضاي مورد نظر به رواق حضرت ابوطالب (مسجد بالاي سر) متصل خواهد بود و كف آن با مرمر سبز رنگ پوشانده شده و ديوارها و سقوف و طاقها و گنبدها آينه كاري مي شود.

گفتني است پروژه بزرگ صحن حضرت فاطمه(س) شامل ۲۸ ساختمان بتني مي باشد و به چهار بخش ساختمان رواقهاي عبادتي و زيارتي و ساختمان كتابخانه و موزه و ساختمان اداري و مهمانسرا و ساختمان موتورخانه تقسيم مي شود.
مرجع : http://hajj.ir
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما