تاریخ انتشار
جمعه ۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۶:۵۶
۰
کد مطلب : ۲۹۹۵۷

افزايش آمار اتوبوس‌‌ها ويژه زائران جانباز در آينده نزديك

افزايش آمار اتوبوس‌‌ها ويژه زائران جانباز در آينده نزديك
تعدادي از جانبازان عزيز و يادگاران دوران دفاع مقدس و جنگ تحميلي كه براي زيارت عتبات عاليات به كشور عراق سفر كرده‌اند پس از زيارت حرم مطهر اميرمومنان حضرت علي(ع) در نجف اشرف براي زيارت حرم امام حسين(ع) و حضرت عباس(ع) وارد كربلا شدند و اعمال زيارت اين اماكن مقدسه را به جاي آوردند.

روز گذشته مصطفي قاسمي مدير دفتر نمايندگي سازمان حج و زيارت در عراق با اين گروه جانبازان بزرگوار دوران دفاع مقدس ديدار كرده و ضمن خير مقدم به ايثارگران و يادگاران ۸ سال جنگ تحميلي از اقامتگاه آنان بازديد كرد و در جريان مسائل، مشكلات و دغدغه‌هاي جنابازان قرار گرفت.

در اين ديدار به درخواست جانبازان مدير دفتر نمايندگي حج و زيارت در دو بخش گزارشي از روند اعزام زائران به عتبات و برنامه‌ريزي‌هايي كه در اين زمينه براي رفاه حال زائران به ويژه وضعيت خدمات رساني به زائران و جانبازان عزيز ارائه كرد و قول داد تعداد اتوبوس‌هاي مجهز به امكانات ويژه براي اياب و ذهاب زائران جانباز در عتبات در آينده نزديك افزايش يابد.


وي همچنين به وضعيت سياسي - امنيتي و نظامي كشور عراق نيز اشاره كرد و گفت: در سال ٩٣ و ٩٤ با ورود تكفيري‌ها به سوريه و عراق شيعيان به همه عالم تفهيم كردند كه خط قرمز شان حرم‌هاي مطهر ائمه معصومين(ع) است. بنابراين از يك سو مدافعان حرم از حرم‌ها دفاع كردند و از سوي ديگر سازمان حج و زيارت با همكاري ديگر نهادها و با تمام مشكلات و سختي‌هاي پيش رو بستر زيارت زائران ايراني را در عتبات مهيا كردند و فرصت سوء استفاده از خلاء عدم زيارت را به دشمن ندادند.
مرجع : hajj.ir
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما