تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۸
۰
کد مطلب : ۳۰۳۱۳

رابطان کارگروه یاوران معنوی اربعین معرفی شدند

رابطان کارگروه یاوران معنوی اربعین معرفی شدند

حجت الاسلام امیرمسعود حاجی ابراهیمی، مسؤول کارگروه یاوران معنوی اربعین کشور از معرفی رابطان این کارگروه در سراسر کشور خبر داد.


وی افزود: در نشستی که با حضور مسؤولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین در مناطق و استانها برگزار شد، رابطان کارگروه یاوران معنوی اربعین معرفی شدند.


حجت الاسلام حاجی ابراهیمی اظهار داشت: با توجه به اینکه هماهنگی و راهبری آموزشها و اطلاع رسانی به مخاطبان، طرح یاوران معنوی اربعین در سطح کشوری است به همین منظور کل کشور به ۶ منطقه و یک منطقه با سه استان به عنوان منطقه ویژه تقسیم شدند.


وی ادامه داد: رابطان کارگروه یاوران معنوی اربعین از روحانیون باتجربه در حوزه عتبات عالیات و مراسم اربعین حسینی انتخاب شده اند.


مسؤول کارگروه یاوران معنوی اربعین کشور، افزود: معرفی آنها به شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، سازمان تبلیغات اسلامی و مرکز رسیدگی به امور مساجد تا پایان هفته انجام خواهد شد.


وی خاطر نشان کرد: در کارگروه یاوران معنوی، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز رسیگی به امور مساجد، و مسؤولان کارگروه های تدوین محتوا، آموزش، نشستها و همایشها، اطلاع رسانی و رسانه حضور دارند.


انتهای پیام/
مرجع : رسا نیوز
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما