تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۶
۰
کد مطلب : ۳۰۳۷۵

هیئات مذهبی قرارگاه اصلی جبهه جنگ نرم دشمن هستند

هیئات مذهبی قرارگاه اصلی جبهه جنگ نرم دشمن هستند

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد فتاحی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام از فعالیت ۵۵۰ هیأت مذهبی در ایام صادقیه در سطح استان خبرداد و اظهار کرد: این هیأت‌های مذهبی در قالب دسته‌جات عزاداری در ایام عزاداری ایام صادقیه فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه هیئات مذهبی قرارگاه اصلی جبهه جنگ نرم دشمن هستند، افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری ما در مواجهه با جنگ فرهنگی قرار داریم و دشمنان با هدف نفوذ و رخنه در کشور قصد دارند در جبهه فرهنگی به ما ضربه وارد کنند و هیئات مذهبی و کانون‌های مداحان و شاعران آئینی امروز جبهه فعالیت فرهنگی و قرارگاه فرهنگی ما در کشور هستند.

فتاحی با بیان اینکه امروز تلاش ما باید این باشد که تشکل‌ها و هیأت‌های مذهبی کارکردهای اجتماعی داشته باشند، اضافه کرد: به طور حتم اگر این تشکل‌ها کارکرد اجتماعی داشته باشند شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه خواهیم بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: ایام شهادت ائمه(ع) فرصتی است که در آن می‌توانیم به تبیین معارف دینی بپردازیم و مردم را با اهل بیت(ع) و مقام امامان بزرگوار بیشتر آشنا کنیم.

وی در ادامه به اعزام بیش از صد مبلغ به نقاط مختلف استان در ایام سوگواری شهادت امام صادق (ع) اشاره و تصریح کرد: در این ایام نزدیک به ۱۲ هزار اقلام فرهنگی و تبلیغی در نقاط مختلف استان توزیع شد.

انتهای پیام/
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما