تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ مهر ۱۳۸۷ ساعت ۱۵:۱۸
۰
کد مطلب : ۳۰۳۸

گروه مديحه‌سرايی قمر بنی‌هاشم(ع) در اروپا برنامه اجرا کردند

گروه مديحه‌سرايی قمر بنی‌هاشم(ع) در اروپا برنامه اجرا کردند
به گزارش خیمه، گروه هم‌خوانی قرآن كريم و مديحه‌سرايی قمر بنی‌هاشم(ع) متشكل از جانبازان استان قم به منظور فعاليت‌های فرهنگی و قرآنی در ماه مبارك رمضان عازم كشورهای اروپايی شدند.

اين گروه در اين سفر قرآنی به كشورهای مختلفی همچون فنلاند، نروژ، سوئد و اتريش سفر كردند كه به‌ترتيب به مدت 4، 2، 4 و 10 روز در اين كشورها به اجرای برنامه‌های خود پرداختند.

در اين سفرها، اجرای برنامه‌ در مساجد، در جمع مسلمانانی از كشورهای ايران، افغانستان، عراق، تركيه و مسلمانانی از كشورهای افريقايی خصوصا مصر و همچنين اجرای برنامه‌ در سفارتخانه‌های كشورهای مزبور از جمله فعاليت‌های گروه فرهنگی قمر بنی‌هاشم(ع) بوده است.

آغاز اين سفر در تاريخ 8 ماه مبارك رمضان و پايان اين سفر، پايان ماه مبارك رمضان خواهد بود و برگزاری مراسم ليالی پرشكوه قدر و اجرای مراسم جمع‌خوانی آيات قرآن كريم و مديحه‌سرايی و برگزاری مناجات الهی و توسل به پيشگاه مقدس و نورانی پيامبر(ص) و معصومين(ع) اجرای برنامه‌های مداحی و سينه‌زنی از برنامه‌های اجرا شده اين گروه به شمار می‌رود.

اين برنامه به دعوت كيارشی رايزن فرهنگی جمهوری اسلامی ايران در اتريش انجام شد كه با دعوت و استقبال كشورهای فنلاند، سوئد و نروژ، اين گروه در اين كشورها هم برنامه‌هايی اجرا كرد.

 اين گروه هدايای معنوی مانند قرآن كريم و مفاتيح جيبی و آثار تبليغاتی ديگر را تقديم حاضران در جلسه می‌كرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما