تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۵
۰
کد مطلب : ۳۰۴۱۲

نشست تخصصی «آشنایی با خرافات در ساحت دین» برگزار شد

نشست تخصصی «آشنایی با خرافات در ساحت دین» برگزار شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد گفت: نشست تخصصی آشنایی و مقابله با خرافات و موهومات در ساحت دین باحضور گسترده فعالان فرهنگی و مسئولان هیئات مذهبی لرستان درسالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام منصوری ادامه داد: در این نشست مداحان و ذاکرین اهل بیت(ع)، مسئولان موسسات قرآنی، مسئولان کانون های فرهنگی و مبلغان و مبلغات نیز حضور داشتند.

حجت‌الاسلام سعید مهدوی امین مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان نیز در این نشست ضمن هشدار درباره نحوه شیوع این نحله ها، گفت: شیوع این نحله ها در میان برخی جوانان این مرز و بوم باعث شده است که آنها از دستیابی به معارف ناب اسلامی و عرفان مبتنی بر سیره عملی اهل بیت علیهم السلام بازمانده و به بیراهه کشانده شوند.

وی افزود: روند رو به رشد فرقه سازی و ظهور جنبش های نوپدید دینی و عرفان های انحرافی در بین جمعیت جوان و تحصیل کرده و افزایش خرافات و موهومات حوزه دین در میان عموم مردم در یک دهه گذشته، زنگ خطر حمله به ساحت دین و اعتقادات و باورهای دینی این مرز و بوم را به صدا درآورده است.

درادامه حجت‌الاسلام حاتمیان مدیر کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی طی سخنانی در حاشیه این همایش اظهار داشت: در این نشست راه های مقابله و خنثی سازی تهاجم دشمن مورد شناسایی و تحلیل و بررسی قرار گرفت.

وی ضمن بیان انواع خرافات و موهومات جعلی و هدفمند که از طرف گروه های ظاله و انحرافی در بین مردم رواج پیدا کرده است مطالبی را به صورت تخصصی و علمی بیان کردند.

در این نشست حجت‌الاسلام حاتمیان با نمایش کلیپ هایی انواع خرافات و موهومات که در بین مردم از طریق رسانه های غربی و معاند پخش شده اند را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند.


انتهای پیام/
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما