تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۸
۰
کد مطلب : ۳۰۵۸۱

هیئات مذهبی؛ گسترده‌ترین نهاد دینی كشور

حجت‌الاسلام جمشید مرادی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی رستم، از برگزاری همایش بزرگ هیئات مذهبی در آستانه فرا رسیدن ماه محرم در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: آماده‌سازی و برنامه‌ریزی مناسب جهت ایجاد شور و شوق حسینی در میان اعضای هیئات مذهبی از جمله اهداف این همایش است که همه ساله قبل از محرم در رستم برگزار می‌شود و از استقبال بسیار خوبی نیز برخوردار است.

مرادی ادامه داد: تجلیل از میزبانان مبلغین دینی در مناسبت‌های مختلف از دیگر اهداف این همایش است که همه ساله به پاس قدردانی وسپاس از این میزبانان انجام می‌شود تا علاوه بر ایجاد انگیزه زمینه رشد فرهنگ عمومی این کار خیر و خدا پسندانه را فراهم کنیم.

وی، هیئات مذهبی را به‌عنوان گسترده‌ترین نهاد دینی و مذهبی در کشور دانست و گفت: این هیئات با جذب عموم مردم خصوصاً جوانان انقلابی گام مهمی در راستای اهداف عالی سازمان تبلیغات و حفظ و نشر ارزش‌ها و مقدسات اسلامی برعهده دارند.

سرپرست تبلیغات اسلامی رستم در پایان اظهار كرد: ساماندهی هیئات مذهبی در رستم به‌صورت منظم و سازمان یافته‌ای صورت گرفته است و امسال هم شاهد نظم و انضباط خاصی میان دسته‌های عزاداری و حرکت آن‌ها در خیابان‌ها خواهیم بود.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما