تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۸۷ ساعت ۱۷:۴۹
۰
کد مطلب : ۳۰۶۵

کشيش مسيحی به کل دنيا اعلان جنگ داد

کشيش مسيحی به کل دنيا اعلان جنگ داد
به گزارش خیمه،به نقل از مارکت واير، اين کشيش در کتاب جديد خود با نام «عروج در نيایش و عبوديت و افول در جنگ افزار» مسيحيان کل عالم را در ميانه جنگی توصيف کرده که همگی بايد برای پيروزی در آن متحد شوند.

گیرمو مالدونادو بنیانگذار طریقت موسوم به "صدارت جهانی عیسی شاه" و به گفته خود یک کشیش مدرن است که در این کتاب و در سخنرانی‌هایش ضمن تبلیغ دین مسیحیت به بنیاد شرک و بی‌خدایی می‌تازد.

او در کتاب جدید خود گفته است: «جنگ عالم مسیحیت با دنیا جنگی نیست که در آن پیروزی با بمب و تفنگ به دست بیاید. سلاح ما در این جنگ نیایش، دعا و عبودیت محض پروردگاری است که خود ما را در برابر دشمن شرک، ترس و شک به پیروزی خواهد رساند.»

به نوشته مارکت واير، انتشاريکتاب در حالی صورت گرفته که به گواه خود مالدونادو کلیساها و در کل رویکرد مردم آمریکا به دین تحت تأثیر مسایل سیاسی و اقتصادی دنیای پیرامونشان در موضع ضعف قرار گرفته و او ادعا دارد که سعی کرده با این کتاب و با زبان خود مردم آنها را به آموزه‌های دینی برانگیزد.

این کتاب در روز دهم اکتبر در تمامی کلیساهای فرقه تحت راهبری مالدونادو در سراسر جهان توزیع خواهد شد و از حالا تبلیغ برای این کتاب در کلیساهای این فرقه آغاز شده اما برخی منتقدان محتوای این کتاب را کمتر روحانی و بیشتر سیاسی دانسته‌اند.

به نوشته مارکت وایر مالدونادو با نوشتن این کتاب و انتشار آن در تمامی 200 کلیسای تحت سرپرستی خود در جهان پیش از تقویت روحیه دینی به اجماع غیررسمی و نانوشته مسیحیان به عنوان بزرگترین توده طرفدار حزب جمهوری خواه در آستانه انتخابات 2008 امریکا کمک خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما