تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۷
۰
کد مطلب : ۳۰۸۲۹

کیفیت مداحی در زنجان با رشد قابل توجهی همراه بود

حجت‌الاسلام ولی الله مصائبی امروز با اعلام این مطلب افزود: پیش از ورود به ماه محرم، جلسه توجیحی برای مداحان و نوحه خوانان برگزار و توصیه‎های لازم به آنان داده شد.
حجت‌الاسلام مصائبی اظهار کرد: در این جلسه آموزش لازم به مداحان، اعضای هیئت امنای هیئات مذهبی نوحه‎خوانان در زمینه حفظ وحدت، بیان محتوای بدون آسیب داده شد.

معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: بر اساس ارزیابی‎های انجام شده، تا کنون هیچ نوع تخلفی در اشعار، محتوای روضه‌ها و سخنرانی ها درهیئات و تکایای زنجان گزارش نشده و تمام هیئات مذهبی به مخاطبان مطالبی با محتوای مناسب و غنی ارائه کرده‎اند.
 وی خاطرنشان کرد: امسال کیفیت مداحی‎ها از رشد قابل توجهی نسبت به سال‎های گذشته برخوردار بود و اشعار مداحان قالب دینی، قرآنی، حماسی، ولایی و انقلابی داشت.

حجت‌الاسلام مصائبی ادامه داد: از فعالیت تمام افرادی که با نام مداح در هیئات مذهبی حضور دارند، در صورت نداشتن کارت مداحی جلوگیری می‌شود.
معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان تاکید کرد: مداحان به خاطر داشته باشند که از این پس مداحانی می توانند در هیئات مذهبی فعالیت کنند و به مراسم دعوت شوند که دارای کارت مداحی باشند.
انتهای پیام/
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما