تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۸
۰
کد مطلب : ۳۰۸۸۲

همه نیازمندی های زائران حسینی در یک وبگاه

پایگاه اطلاع‌رسانی بعثه‌ مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت با هدف آموزش و اطلاع‌رسانی زائران از آخرین برنامه‌ها و اخبار اربعین حسینی، ویژه‌نامه عتبات عالیات را به صورت اینترنتی در اختیار زائران و مشتاقان قرار داد.
حجت‌الاسلام روزبه برکت رضایی، مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی بعثه مقام معظم رهبری اعلام کرد: این وبگاه با هدف آموزش تکمیلی و اطلاع‌رسانی زائران اربعین حسینی و عتبات عالیات در فضای مجازی است.

وی با اشاره به ضرورت‌های تسریع در اطلاع‌رسانی و افزایش معلومات زائران عتبات عالیات در سراسر کشور، بر استفاده حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت از تکنولوژی‌های روز به ویژه در حوزه فضای مجازی تأکید کرد و افزود: ویژه‌نامه اینترنتی عتبات عالیات هم‌اینک به نشانی hajj.ir/۶۰۳ در اختیار زائران قرار دارد.

مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی بعثه مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: آخرین و جدیدترین اخبار و اطلاعات مربوط به پیاده روی اربعین حسینی، بانک اماکن، بانک فیلم، ‌ نگارخانه، بانک نرم‌افزاری، فرهنگ زیارت، ‌آموزش مکالمه عربی، نقشه‌های مواصلاتی نجف و کربلا، آب و هوا و پخش زنده حرم‌های مطهر حضرت اباعبدالله الحسین، ‌حضرت عباس و حضرت امام علی (ع)» از دیگر محتویات این ویژه‌نامه است.

برکت رضایی، دسترسی به اطلاعات و متن کامل بیش از ۳۵ کتاب در حوزه تخصصی عتبات عالیات از طریق کتابخانه تخصصی حج در اینترنت را از دیگر مطالب درج شده در این ویژه‌نامه برشمرد.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما