تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۶
۰
کد مطلب : ۳۱۳۴۳

برنامه سوگواری هیئات مذهبی دهه اول فاطمیه در تهران

برنامه سوگواری هیئات مذهبی دهه اول فاطمیه در تهران
مراسم سوگواری دهه اول فاطمیه با مداحی حاج منصور ارضی و سخنرانی حجت الاسلام قاسمیان در مسجد ارک تهران به مدت 5 شب برگزار می شود.

این مراسم از امشب 18 بهمن به مدت 5 شب تا 22 بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشا از ساعت 19 برگزار می شود.

- مراسم سوگواری دهه اول فاطمیه هیئت رایه العباس (ع) در آستان مقدس امامزاده علی اکبر (ع) واقع در چیذر از امشب به مدت 5 شب از ساعت 19 برگزار می شود.
این مراسم با مداحی حاج محمود کریمی و سخنرانی حجت الاسلام محمود ریاضت از امشب تا جمعه 22 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

- مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) با سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان و روضه خوانی حاج حیدر خمسه از پنجشنبه 21 بهمن به مدت سه شب برگزار می شود.
این مراسم در فاطمیه بزرگ تهران با مداحی حاج محمد کمیل، حاج مرتضی خلیلی و حاج وحید یوسفی بعد از نماز مغرب و عشا در خیابان فاطمی، نرسیده به تقاطع کارگر برگزار می شود.

- مراسم روضه ایام فاطمیه اول با سخنرانی حجت الاسلام سید حسین مومنی، مداحی حاج مهدی سماواتی و حاج سید مهدی میرداماد در محله منیریه برگزار می شود.
 این مراسم تا 22 بهمن ماه از ساعت 19 در خیابان شهید معیری، کوچه زعیم، جنب آموزش و پرورش منطقه 11 برگزار خواهد شد.

- مراسم سوگواری دهه اول محرم با سخنرانی حاج سعید تکلو و مداحی سید مجید بنی فاطمه، عبدالرضا هلالی، روح الله بهمنی، امین مقدم و احد قدمی  به مدت 8 شب برگزار می شود.
این مراسم از 20 تا 28 بهمن ماه از ساعت 20 تا 23 در حسینیه مکتب تشیع واقع در خیابان وحدت اسلامی روبروی پارک شهر برگزار خواهد شد.

- به مناسبت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه (س) مراسم عزاداری با سخنرانی شیخ مصطفی کرمی و مداحی حاج سعید حدادیان، حاج احمد نیکبختیان و کربلایی محمد حسین حدادیان برگزار می شود.
این مراسم از سه شنبه 19 بهمن آغاز شده و تا 23 بهمن از ساعت 5:5 صبح در مهدیه امام حسن مجتبی واقع در خیابان آزادی جنب ناحیه مقاومت مقداد برگزار می شود.
 
پایان پیام/
مرجع : شبستان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما