تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹
۰
کد مطلب : ۳۱۳۴۴

مداحان ظلم دشمنان به حضرت فاطمه(ع) را بیان کنند بدون برخی اسامی، تا وحدت حفظ شود

مداحان ظلم دشمنان به حضرت فاطمه(ع) را بیان کنند بدون برخی اسامی، تا وحدت حفظ شود
حاج محسن طاهری، مداح اهل‌بیت(ع) پیرامون کیفیت و چگونگی برگزاری دهه فاطمیه اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) از تمامی جهات اسوه و الگو ما شیعیان است اما بزرگ‌ترین جنبه شخصیتی ایشان که مداحان و شاعران آیینی ما باید به آن بپردازند، مدافع ولایت بودن ایشان است.

وی با تأکید بر اینکه در تمام دوران ولایت خار چشم دشمان اسلام بوده است، گفت: در طول تاریخ هرکس که پیرو و مدافع ولایت و رهبری بود به‌ظاهر توسط دشمنان از میان برداشته شد اما درواقع آن‌ها در حافظه تاریخی جاودان ماندند و ما نیز باید آن‌ها را به‌عنوان الگوی خود قرار دهیم.

این مداح اهل‌بیت(ع) ادامه داد: حضرت فاطمه(س) بزرگ‌ترین مدافع ولایت در تاریخ بشریت است و چنانچه ایشان در خانه باقی می‌ماند و از ولایت دفاع نمی‌کرد کسی با آن کار نداشت و صدمه نمی‌دید اما ایشان ساکت نماند و در مقابل ظلم و استکبار وقت جهت حمایت از ولی‌فقیه خود برخاست.

طاهری حضرت فاطمه(س) را اسوه و الگوی تاریخ بشریت خواند و بیان داشت: هرکس که حضرت فاطمه را الگوی خود قرار دهد و در مقابل استکبار از ولی خود دفاع کند در تاریخ جاودانه می‌شود.

وی با تأکید بر حفظ وحدت در برگزاری مراسم دهه فاطمیه، افزود: مداحان ما جهت حفظ وحدت بهتر است در زمان ذکر مصیبت حضرت فاطمه از نام بردن اسامی برخی افراد خودداری کنند اما این بدان معنی نیست که رفتار و ظلم‌های دشمنان به ولایت معرفی نشوند.


این مداح اهل‌بیت(ع) گفت: اهل تسنن نیز برای حضرت فاطمه(س) به‌عنوان دختر پیغمبر اسلام(ص) احترام خاصی قائل هستند و ما نیز باید به علمای آن‌ها احترام بگذاریم و مقام معظم رهبری افرادی که به علمای اهل تسنن اهانت می‌کنند و یا برعکس آن از ظالمان دفاع بی‌مورد می‌کنند، هر دو را لبه یک قیچی می‌دانند و از آن‌ها به‌عنوان «شیعه انگلیسی» نام‌برده‌اند.

طاهری در پایان تأکید کرد: مداحان ما باید مراقب باشند تا در زمان کنونی حرفی نزنند تا برای اهل‌بیت(ع) و شیعیان دشمن بتراشند زیرا دشمن به دنبال آن است تا با پررنگ کردن اختلافات میان شیعه و سنی بر اسلام ضربه وارد کند.


انتهای پیام/
مرجع : بسیج مداحان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما