تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۴
۰
کد مطلب : ۳۱۳۴۸

اختتامیه یازدهمین سوگواره نواها و اشعار آیینی ۲۸ بهمن برگزار می‌شود

برگزیدگان یازدهمین سوگواره نواها و اشعار آئینی برای ورود به مرحله نهایی اعلام شد. 3600 اثر در بخش شعر و بیش از 700 اثر در بخش مداحی و دعاخوانی توسط نوجوانان و جوانان برای دبیرخانه‌های استانی ارسال شد. این مجموعه آثار دریافت شده در دو مرحله داوری شد و در نتیجه 36 نفر در بخش مداحی و 12 نفر در بخش دعاخوانی و 17 نفر هم در بخش شعر به مرحله نهایی راه یافتند.

آئین اختتامیه یازدهمین سوگواره نواها و اشعار آئینی در بخش مداحی و دعاخوانی پنجشنبه 28 بهمن‌ماه با حضور حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، مسئولان، مداحان و شاعران در تالار ایوان شمس از ساعت 19 برگزار می‌شود.

یازدهمین سوگواره نواها و اشعار آئینی به همت هیئت رزمندگان اسلام و با مشارکت سازمان بسیج مداحان کشور، شبکه دو سیما، شهرداری تهران و سازمان بسیج دانش‌آموزی برگزار شد.

علاقه‌مندان می‌توانند اسامی برگزیدگان مرحله اول را در سایت هیئت رزمندگان اسلام به آدرس www.eheyat.com مشاهده کنند.

در پایان به برگزیدگان اول تا سوم هر رشته و هر مقطع سنی در مرحله کشوری به ترتیب کارت هدیه 20 میلیون ریالی، 10 میلیون ریالی و 5 میلیون ریالی اهدا خواهد شد و در بخش شعر به 7 نفر از برگزیدگان کارت هدیه 15 میلیون ریالی اهدا خواهد شد. ( به 2 نفر از شرکت‌کنندگان در بخش ویژه مسابقه شعر، کارت هدیه بیست میلیون ریالی اهدا می‌شود.)

 شرکت در مراسم آیین اختتامیه برای عموم مردم آزاد است.


انتهای پیام/
مرجع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما