تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۴
۰
کد مطلب : ۳۱۳۷۴

هیئتی ها باید سایت های مخصوص به خود داشته باشند

در دومین روز از چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی، غرفه وارث میزبان مداح اهل بیت علیهم السلام، حاج مرتضی طاهری بود.
 
این مداح اهل بیت(ع) با ابراز خوشحالی از حضور مجموعه های ارزشی در این نمایشگاه عنوان کرد همانطور که حاج حسین یکتا در بیانات کوتاه اما پرفایده خودشان گفتند در حال حاضر ما در دورۀ تهاجم رسانه ای در دنیا قرار داریم. بیشترین وظیفه در این زمان بر دوش رسانه هایی مثل شماست و شما به بهترین نحو آن را انجام میدهید و بهترین و موثرترین راه آن هم همینگونه جمع شدن ها و همفکری کردن و همکاری کردن و رفاقت کردن به جای رقابت کردن است.
 
حضور این گونه رسانه های ارزشی در کنارهم باعث میشود رفاقت ها و همکاری ها بیشتر و گرم تر بشود.
حاج مرتضی طاهری در پاسخ به این سوال که تاثیر سایت هایی مثل وارث را در هیئت های مذهبی چگونه ارزیابی میکنید پاسخ داد:
 
حضور اینگونه سایت ها خیلی موثر است و بچه های هیئتی باید سایت هایی مخصوص به خود داشته باشند که یکی از شاخص ترین آنها هم همین سایت وارث است که اطلاع رسانی برنامه ها و سخنرانی ها و مداحی ها را انجام میدهدو اگر مجموعه هایی مثل شما نباشند اینها به این راحتی به دست علاقمندان نمیرسد و این کارها از سوی شما به شایستگی انجام میگیرد.
 
لازم به ذکر است چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی تا روز جمعه29 بهمن در محل نمایشگاههای بوستان گفت و گو واقع در اتوبان چمران برگزار می شود.


انتهای پیام/
مرجع : وارث
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما