تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۰
۰
کد مطلب : ۳۱۳۹۴

انتشار سومین مجموعه فیش منبر ویژه فاطمیه

پایگاه تخصصی مسجد با هدف ارائه محتوای مناسب به ائمه جماعات برای بیان در مناسبت های ویژه مذهبی مجموعه فیش های سخنرانی مناسبتی تهیه و در اختیار ائمه جماعات قرار می دهد. 

بر همین اساس و به مناسبت ایام فاطمیه سه مجموعه فیش سخنرانی با موضوعات «نقش تاریخی حضرت زهرا سلام الله علیها در ثبات جامعه اسلامی »، «استقامت تاریخی حضرت زهرا(س)» و «ولایتمداری حضرت زهرا سلام الله علیها» بر مبنای منابع موثق توسط این مرکز تهیه و اختیار علاقه مندان به ویژه سخنرانان مذهبی و ائمه جماعات قرار گرفته است. 

هر بخش از این فیش های سخنرانی با هدف خاصی از قبیل ورود به مسئله، انگیزه سازی، اقناع اندیشه، پرورش احساس و رفتار سازی تدوین شده و در پایان هر مجموعه فیش نیز روضه مناسبی برای قرائت پیشنهاد شده است. 

در بخشی از سومین مجموعه از این فیش های سخنرانی که با محور «ولایتمداری حضرت زهرا سلام الله علیها» تهیه شده است، می خوانیم: «حضرت فاطمه (سلام الله علیها) با همراهی امیرالمؤمنین در رفتن به درب خانه انصار و یاری طلبی از آنها به وضوح نشان دادند که حتی در انجام فعالیت‌های تبلیغاتی نیز باید در جهت رهنمودهای ولی امر و با هماهنگی او عمل نمود و از تنهایی در این مسیر نباید هراسی به دل راه داد بلکه با انجام وظایف و به کار بردن تمام توان خویش و تلاش در ایجاد ابتکار عمل، باید تا پای جان در این مسیر استقامت کرد». 

برای مطالعه نخستین مجموعه از فیش منبر ویژه دهه اول فاطمیه با موضوع «نقش تاریخی حضرت زهرا سلام الله علیها در ثبات جامعه اسلامی» اینجا را کلیک کنید. 

برای مطالعه دومین مجموعه از فیش منبر ویژه ایام فاطمیه با موضوع «استقامت تاریخی حضرت زهرا(س)»، اینجا را کلیک کنید. 

برای مطالعه سومین مجموعه از فیش منبر ویژه ایام فاطمیه با موضوع «ولایتمداری حضرت زهرا سلام الله علیها» اینجا را کلیک کنید. 


انتهای پیام/
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما