تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۱
۰
کد مطلب : ۳۱۴۲۳
سرپرست سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان استان:

مداحان بیشتر به عفاف و حجاب حضرت زهرا(س) بپردازند

سرپرست سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان در مراسم انتخابات مجمع عالی قشر بسیج مداحان که در سالن کنفرانس سازمان تبلیغات استان سیستان وبلوچستان برگزار شد گفت:مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) باید از لفظ دهه خودداری کنند و ایام را به کار گیرند وسعی شود در محافل ومجالس خود بیشتر به بحث عفاف وحجاب آن حضرت بپردازند.
 
وی با تاکید بر این مطلب که استان سیستان وبلوچستان به دلیل داشتن دو مذهب شیعه و سنی باید با رعایت اصول و احترام به افراد با حساسیت زیادی در امر مداحی و مرثیه سرایی خود دقت کنند تا به وحدت در استان خدشه ای وارد نشود  بیان کرد: این قشر تاثیر گزار در راستای ولایت پذیری حضرت فاطمه زهرا (س) مطالب را با حفط وحدت ارائه کنند.
 
وی با اشاره به این مطلب که در آستانه سال جدید قرار داریم و حضرت آقا شعار جدیدی را برای سال آینده اعلام خواهند کرد، گفت:همه مداحان باید فرامین حضرت آیت الله امام خامنه ای را مدنظر قرار داده و با بهره مندی و الگو پذیری از فرمایشات حضرت آقا اولین عاملان پیروی و پیاده سازی فرامین رهبر باشند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود اذعان داشت:با توجه به در پیش رو داشتن انتخابات ریاست جمهوری ، همه ما آگاه هستیم که خواسته مقام معظم رهبری و مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور حداکثری در انتخابات را لازم دانست که باید مداحان و هیات بیش از پیش با هم متحد شوند و در این راستا مشارکت بیشتری داشته باشند. گفتنی است در پایان نیز انتخابات مجمع استانی قشر بسیج مداحان بر گزار و برات هدایتی فر به عنوان رئیس مجمع، عباسعلی صادقیان نائب رئیس اول، و محمد فرازمند به عنوان نائب رئیس دوم انتخاب شدند.


انتهای پیام/
مرجع : خبرگزاری بسیج
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما