تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰
۰
کد مطلب : ۳۱۵۲۷

فصل دوم مجموعه مستند «چند بار بگویم» منتشر شد

فصل دوم مجموعه مستند «چند بار بگویم» منتشر شد
مجموعه مستند چند بار بگویم با محوریت بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار سالانه با مداحان توسط گروه هنر و رسانه مرکز عصر ظهور تهیه و تولید شد.

فصل دوم این مجموعه با محوریت توصیه‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار فروردین سال ۱۳۹۵ با مداحان و ستایشگران اهل بیت(ع)، در آستانه دیدار اسفند ماه همین سال تولید شده است.

مرتضی جعفرزاده کارگردان این مجموعه مستند گفت: با توجه به اینکه این دیدار هر ساله و بطور ثابت در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود، سعی بر این است که بخش‌های دیگر مجموعه مستند چند بار بگویم نیز همه ساله تولید می‌شود.

کارگردان این مجموعه ادامه داد: علت نام گذاری این مجموعه مستند به «چند بار بگویم»، توصیه‌های مکرر رهبر انقلاب به جامعه مداحان و ستایشگران می‌باشد که برخی از آنها بارها توسط ایشان تکرار شده است.

فصل اول مجموعه مستند چند بار بگویم اسفند ماه ۱۳۹۴ تولید و منتشر شد که مورد استقبال جمع کثیری از مداحان و ستایشگران قرار گرفت و در دیدار مداحان با رهبر انقلاب نیز توزیع شد.

دومین فصل از این مجموعه مستند، توسط گروه هنر و رسانه مرکز عصرظهور به کارگردانی مرتضی جعفرزاده و تدوین محمد امیری در پنج قسمت تهیه وتولید شده است.

«پدیده مداحی»، «نقش مداحی‌ها در بصیرت افزایی»، «فرصت‌ها و آسیب‌های مداحی»، «مداحی و تعمیق باورها»، «روضه‌خوانی و جهان اسلام» عناوین پنج قسمت از این مجموعه مستند می‌باشد.

علاقمندان جهت مشاهده و دریافت مستندها می‌توانند از اینجا وارد صفحه ویژه مجموعه مستند «چند بار بگویم» شوند.



انتهای پیام/
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما