تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۸۷ ساعت ۱۴:۰۸
۰
کد مطلب : ۳۱۵۴
در جشنواره «آب و آيينه»؛

دختران با سيره حضرت معصومه(س) آشنا می‌شوند

دختران با سيره حضرت معصومه(س) آشنا می‌شوند
به گزارش خيمه، اين جشنواره با هدف افزايش آگاهی دختران نسبت به سيره رفتاری و عملی حضرت معصومه(س) و ترويج توانمندی‌های دختران در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود.

مقاله‌نويسی، فيلم كوتاه، شعر و ترانه، داستان‌نويسی، موسيقی با محوريت معرفی حضرت معصومه(س) از جمله بخش‌های اين جشنواره فرهنگی است.

در بخش ويژه جشنواره فرهنگی ـ هنری «آب و آيينه» نيز نام‌گذاری سال جاری محور اصلی آثار است و نوآوری‌های دختران در حوزه‌های مختلف علمی، ادبی، هنری و ابتكارات و اختراعات به رقابت گذاشته می‌شود.

آثار مربوط به مقام و شخصيت حضرت معصومه(س) و همچنين آثاری كه با موضوع سال نوآوری و شكوفايی به دبيرخانه جشنواره ارسال می‌شوند، در بخش جداگانه مورد ارزيابی قرار خواهد گرفت.

در بخش موسيقی اين جشنواره تنها آثار شركت‌كنندگان تهرانی پذيرفته می‌شود، لذا آثار ارسالی بايد از مناطق 22 گانه تهران باشد.

دختران علاقه‌مند به حضور در جشنواره فرهنگی ـ هنری «آب و آيينه» تا پايان مهرماه جاری فرصت دارند آثار خود را به نشانی تهران، فلكه دوم صادقيه، بلوار فردوس، بعد از چهار راه مخابرات، فرهنگسرای «دختران» ارسال كنند.

مراسم اختتاميه سومين جشنواره فرهنگی ـ هنری «آب و آيينه» 10 الی 20 آبان‌ماه سال جاری در فرهنگسرای دختران برگزار می‌شود.

همچنين راه‌اندازی باشگاه دختران و امضای ميثاق برای تكريم دختران از ديگر برنامه‌های اين فرهنگسرا در گراميداشت روز ملی دختران است.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما