تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۶
۰
کد مطلب : ۳۱۶۶۶

استفاده حداکثری از مساجد برای ساماندهی فعالیت های فرهنگی

حجت الاسلام صادق دوستار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رشت اظهار کرد: ما باید از همه ظرفیت ها برای کاهش آسیب های اجتماعی بهره برداری کنیم.
وی افزود: آسیب های اجتماعی موجود در جامعه یک خیال و افسانه نیست و بلکه یک واقعیتی است که دغدغه جدی نظام، رهبری و همه دلسوزان است و برای همه دستگاه ها مأموریت هایی تعریف کردند.
حجت الاسلام دوستار هماهنگی و هم افزایی دستگاه های متولی حوزه فرهنگی را ضروری دانست و افزود: اگر از همه سرمایه های اجتماعی با رویکرد هم افزایی و همدلی استفاده کنیم بدون شک در جلوگیری و کاهش آسیب های اجتماعی موفق خواهیم شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رشت عنوان کرد: باید با برنامه ریزی مناسب و بهینه از مساجد به‌عنوان پایگاه ساماندهی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی حداکثر استفاده را ببریم زیرا امکانات بالقوه و مؤثری در مساجد وجود دارد.
دبیر ستاد رسیدگی به امور مساجد شهرستان رشت بر رشد کمی و کیفی فعالیت های فرهنگی و تبلیغی مساجد تاکید کرد و یادآور شد: حضور جوانان در فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی مساجد، در راستای مقابله با هجمه‌های فرهنگی و اعتقادی دشمنان دارای اهمیت فراوان است و باید بیشتر به آن پرداخته شود.
حجت‌الاسلام دوستار، با بیان اینکه از مساجد دارای برنامه باید حمایت شود، گفت: با توجه به اعضاء ستاد ساماندهی شئون فرهنگی و رسیدگی به امور مساجد که از افراد تأثیرگذار و ادارات کلیدی هستند باید برنامه محور باشد و از مساجد فعال حمایت مالی و معنوی شود.
 
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما