کد مطلب : ۳۱۷۵۳
سازمان تبلیغات با ۲۲ برنامه به استقبال اربعین میرود
علی اکبر دریاکناری، کارشناس سازمان تبلیغات اسلامی از انجام 22 فعالیت در ارتباط با جریان عظیم پیادهروی اربعین حسینی توسط این سازمان خبر داد و افزود: آموزش زائران از مبدأ با استفاده از ظرفیتهای مبلغان، ائمه جماعات، تشکلهای دینی و مداحان، برگزاری جلسات کمیته فرهنگی و آموزشی و در نظر گرفتن تمهیدات لازم در مرزهای سهگانه از جمله این برنامههاست.
وی در ادامه سخنانش اظهار کرد: ایجاد موکب مردمی، تاسیس موکب ایرانی، تامین روحانی و مداح برای موکبهای ایرانی، تهیه و توزیع اقلام فرهنگی، بازدید و سرکشی از مواکب ایرانی، برپایی نمایشگاه فرهنگی و برگزاری برنامههای فرهنگی از دیگر برنامههایی است که سازمان تبلیغات به مناسبت این ایام تدارک دیده است.
دریاکناری به اعلام دیگر برنامههای این سازمان پرداخت و گفت: برگزاری مصاحبه رسانهای و مطبوعاتی، میزگردهای تلویزیونی، جمعآوری، هدایت و توزیع نذورات مردمی، انعقاد قرارداد تعاملی بین دستگاهی و تجلیل و تقدیر از فعالان اربعین در هر استان نیز به همین منظور در نظر گرفته شده است.
وی همچنین از صدور مجوز فعالیت فرهنگی موکبهای ایرانی در ایران و عراق، تامین روحانی و مداح از مبدأ برای موکبها، استفاده از ظرفیت فضای مجازی سازمان برای انتقال سیاستها و محتوای تولیدی کمیته و مشارکت در تامین هزینههای تولید و چاپ کتب و جزوات آموزشی و توجیهی به عنوان دیگر برنامههای این سازمان یاد کرد.
دریاکناری همچنین در پایان سخنانش، مشارکت در تولید محصولات فرهنگی و جزوات آموزشی حتی در حد نگارش مقدمات کتاب و امثال آن، بررسی و تایید محتوای تولیدی کمیته فرهنگی توسط سازمان تبلیغات، پیش از توزیع آن و اجرای آئیننامه صدور مجوز مواکب در صورت تصویب و اطلاع از سوی ستاد را از دیگر برنامههای این سازمان برشمرد.
وی در ادامه سخنانش اظهار کرد: ایجاد موکب مردمی، تاسیس موکب ایرانی، تامین روحانی و مداح برای موکبهای ایرانی، تهیه و توزیع اقلام فرهنگی، بازدید و سرکشی از مواکب ایرانی، برپایی نمایشگاه فرهنگی و برگزاری برنامههای فرهنگی از دیگر برنامههایی است که سازمان تبلیغات به مناسبت این ایام تدارک دیده است.
دریاکناری به اعلام دیگر برنامههای این سازمان پرداخت و گفت: برگزاری مصاحبه رسانهای و مطبوعاتی، میزگردهای تلویزیونی، جمعآوری، هدایت و توزیع نذورات مردمی، انعقاد قرارداد تعاملی بین دستگاهی و تجلیل و تقدیر از فعالان اربعین در هر استان نیز به همین منظور در نظر گرفته شده است.
وی همچنین از صدور مجوز فعالیت فرهنگی موکبهای ایرانی در ایران و عراق، تامین روحانی و مداح از مبدأ برای موکبها، استفاده از ظرفیت فضای مجازی سازمان برای انتقال سیاستها و محتوای تولیدی کمیته و مشارکت در تامین هزینههای تولید و چاپ کتب و جزوات آموزشی و توجیهی به عنوان دیگر برنامههای این سازمان یاد کرد.
دریاکناری همچنین در پایان سخنانش، مشارکت در تولید محصولات فرهنگی و جزوات آموزشی حتی در حد نگارش مقدمات کتاب و امثال آن، بررسی و تایید محتوای تولیدی کمیته فرهنگی توسط سازمان تبلیغات، پیش از توزیع آن و اجرای آئیننامه صدور مجوز مواکب در صورت تصویب و اطلاع از سوی ستاد را از دیگر برنامههای این سازمان برشمرد.
مرجع : شبستان