تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۰
۰
کد مطلب : ۳۲۰۳۱

دوست‌محمدی، دبیرهنری سوگواره بین المللی هنرعاشورایی شد

دوست‌محمدی، دبیرهنری سوگواره بین المللی هنرعاشورایی شد
طی حکمی از سوی فاضل نظری معاون هنری و رئیس جشنواره‌ های حوزه هنری، محمدرضا دوست‌ محمدی طراح گرافیک، تصویرساز و کارتونیست، به عنوان دبیر هنری یازدهمین سوگواره بین‌ المللی هنر عاشورایی منصوب شد.

در این حکم آمده است: ارزشمندترین آثار هنری این سرزمین عموما متاثر از مفاهیم دینی و مذهبی است و در این میان واقعه عاشورا اوج تجلی این اتفاق است، تا آنجا که لحظه‌ های مختلف این رویداد عظیم برای هنرمندان ایران عزیز همواره الهام بخش و اثرگذار بوده است.
بر اساس اعلام حوزه هنری فاضل در حکم خود اظهار امیدواری کرده که در تعاملی سازنده با اساتید و هنرمندان شاخص هنرهای تجسمی زمینه برای حضور حداکثری هنرمندان مستعد به ویژه استعدادهای جوان فراهم آید و از رهگذر آفرینش‌ های آثار تازه با موضوع و موضع قیام عاشورا گامی در جهت ترویج و توسعه هنر عاشورایی و پیوند هنر و مفاهیم والای اخلاقی برداشته شود.
دوست محمدی 41 ساله کارشناس ارتباطات تصویری از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران و کارشناس ارشد انیمیشن از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه تهران است و در کارنامه خود مدیریت هنری مجله های سروش جوان و همشهری جوان و مدیریت بخش تصویرسازی روزنامه جام جم را دارد.
او برنده چند دوره جشنواره دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران است.
یازدهمین سوگواره هنر عاشورایی با هدف به تصویر کشیدن واقعه کربلا و در آبان ماه برگزار می‌شود. هنرمندان در رشته های نقاشی ، تصویر سازی، پوستر و پرچم های سوگواری خلاقیت خود را به نمایش می گذارند.
مرجع : ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما