تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸
۰
کد مطلب : ۳۲۰۸۲

سومین گردهمایی زنان عاشورایی در بحرین

سومین گردهمایی زنان عاشورایی در بحرین
شرکت کنندگان در این گردهمایی بر پایبندی به احیای مراسم عاشورای حسینی مطابق با ارزش های قیام امام حسین(ع) و شعار «عاشورا؛ پایداری و مقاومت است» تاکید کردند.
براساس این گزارش، «عاشورا پایداری و مقاومت است»شعاری است که از سوی نیروهای انقلابی بحرین برای فعالیت های خود در طول ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) اعلام شده است.
هیئت بانوان انقلاب چهارده فوریه بحرین در این گردهمایی بر ایجاد ارتباط میان انقلاب بحرین و قیام کربلا و ارزشهای آن در خصوص مقاومت در برابر ظلم، آمادگی برای شهادت در راه حق و تسلیم نشدن در برابر ستمگران تاکید کرد. این هیئت همچنین از نقش زنان بازداشتی در راه مقاومت و پایداری در برابر رژیم بحرین تمجید کرد.
در این گردهمایی همچنین ماکت های هنری که بیانگر زنان بازداشتی در زندان های آل خلیفه بود، تصاویر شهدا و همچنین تصاویر بازداشت شدگانی که در اعتراض به بدرفتاری های رژیم این کشور دست به اعتصاب غذا زده اند، به نمایش درآمد.
در این مراسم همچنین پیامی به نیابت از زنان آزاده بحرینی در شهرهای مختلف این کشور قرائت شد و آنها در این پیام از بازداشت شدگان و ملت بحرین به دلیل تداوم انقلاب در برابر نظام آل خلیفه تمجید کردند و بر پایبندی به سیره حضرت زینب سلام الله علیها در صیانت از انقلاب بحرین و دفاع از اهداف اصیل آن تاکید کردند.
مرجع : شفقنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما