تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۹
۰
کد مطلب : ۳۲۰۸۴

دکتر سنگری: محرم تنها اشک ریختن و سینه زنی نیست

دکتر سنگری: محرم تنها اشک ریختن و سینه زنی نیست
محمدرضا سنگری در همایش مشترک شورای هیات های مذهبی و امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سمنان افزود: باید رفتارمان را به عاشورا نزدیک کنیم و محرم بهترین فرصت است تا بدانیم ما هم مانند حضرت ابوالفضل (ع) فداکار هستیم.
وی با تاکید بر اینکه مهمترین هدف حضرت اباعبدالحسین (ع) در قیام عاشورا امر به معروف و نهی از منکر بود اظهار داشت: ایشان می فرمایند من آمده ام تا بدی ها را پاک و خوبی ها را تقویت کنم و دین جدم را اصلاح نمایم و هرچه در محرم خوبی ها و فضایل را کسب کنیم بیشتر به امام حسین (ع) و اهدافش نزدیک شده ایم.
استاد دانشگاه تاکید کرد: محرم تنها اشک ریختن و سینه زنی و ... نیست بلکه اندیشیدن و نزدیک شدن به اهداف قیام عاشورا است.
در این همایش که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، نماینده شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان فرهنگی و اجرایی و اعضای شورای هیات های مذهبی و امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سمنان و روحانیون حضور داشتند برنامه های محرم و ترویج امر به معروف و نهی از منکر مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
در این مراسم که در مسجد کوشمغان سمنان برگزار شد همچنین از پیرغلامان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و فعالان هیات های مذهبی شهرستان سمنان با اهدای لوح نماینده ولیفقیه و امام جمعه سمنان تجلیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما