تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۱
۰
کد مطلب : ۳۲۴۴۲

نشست ماهانه کانون مداحان و شعرای آئینی

نشست ماهانه کانون مداحان و شعرای آئینی
حجت‌الاسلام سید ناصر الدین نوری زاده، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران نیز در سخنانی گفت: کانون مداحان، از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و به واسطه ارتباط درهم تنیده شده مداحان با اقشار مختلف مردمی، می توان پیشرفت های شایانی را در ایجاد فضای مذهبی خانواده ها داشت.
وی، یادآور شد: ایجاد اتحاد و همبستگی در میان مداحان و تحت پوشش قرار دادن ایشان در کانون مداحان باید از اولویت های کانون مداحان و این اداره کل باشد زیرا زمانی که فعالیت همه مداحان و شعرای آئینی در یک راستا و یک هدف پیش برود، تأثیر بیشتری در فضای فرهنگی و معنوی خواهد داشت.
در ابتدای این جلسه خرسندی، رئیس کانون مداحان، ضمن تسلیت درگذشت رئیس کانون مداحان اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر، به ارائه گزارش عملکرد کانون مداحان از ابتدای سال ۹۶ تاکنون پرداخت.
خرسندی، با اعلام برخی از اقدامات انجام شده توسط کانون مداحان در ماه های گذشته، به ساماندهی و افزایش روضه های خانگی، دیدار با پیر غلامان، ایجاد فضای آموزشی و تربیتی برای مداحان نوجوان و جوان، صدور کارت مداحی برای مداحان تهران و برقراری ایستگاه فرهنگی در راهپیمایی بزرگ اربعین و سایر مناسبت ها، اشاره کرد و افزود: ضمن همکاری بیشتر کانون مداحان با سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران، در صدد افزایش فعالیت های مثبت و کارآمد در کانون هستیم.
مهدی صالحی متین، مسئول تشکل های دینی تبلیغات اسلامی استان تهران، نیز در جمع اعضای کانون مداحان گفت: با توجه به استقبال مداحان از ثبت نام اینترنتی و دریافت کد مداحی از طریق سامانه طوبی، بنا داریم تا پایان سال جاری، اطلاعات تمامی مداحانی که درخواست ثبت اینترنتی دارند را در سامانه طوبی، ثبت و فعالیت های ایشان را تحت نظر اداره کل تبلیغات اسلامی تهران و کانون مداکان در بیاوریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما