تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۳
۰
کد مطلب : ۳۲۴۸۲

امام حسین(ع) را به اسم خارجی بودن شهید کردند/ هیات‌های مذهبی امروز حق سکوت ندارد

امام حسین(ع) را به اسم خارجی بودن شهید کردند/ هیات‌های مذهبی امروز حق سکوت ندارد
حجت‌الاسلام خاموشی رییس سازمان تبلیغات اسلامی در اولین نشست هم‌اندیشی اعضای پنجمین دوره شورای مذهبی استان تهران که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات استان تهران برگزار شد با اشاره به اینکه ما آمده‌ایم شعار بازگشت به اسلام و احیای تمدن ناب اسلامی را در جامعه طرح کنیم اظهار داشت: در همان بدو امر این موضوع مورد شناسایی قرار گرفت و دشمن به دنبال طرح برای آن بود.
 
وی ادامه داد: وقتی دشمن ماهیت این حرکت را شناسایی می‌کند به طور طبیعی برای آن برنامه‌ریزی لازم را انجام می‌دهد، در دنیا بحث شمال و جنوب مطرح است که به معنای مقابله فرودستان و ثروتمندان است، در نقشه دنیا ما جزء فرودستان به حساب می‌آمدیم و غرب مطرح می‌کرد که شما را بالا می‌بریم، امام راحل در این خصوص فرمود ما می‌خواهیم جامعه اسلامی جلو ببریم و امام با همه زوایا آشنا بود و می‌دانست ما کامل نیستیم و ضعف‌هایی وجود خواهد داشت.
 
رییس سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: در اوایل انقلاب و حضور منافقین ما در ورزشگاه شیرودی برای سخنرانی رجبی روانه ورزشگاه شدیم و ما وقتی وارد سالن شدیم سریعا ما را با سنگ زخمی کردند و معتقد بودند که هر که با ما نیست از ما نیست و بعدا متوجه شدیم که همین رجبی از صدام پول می‌گرفتند و در اغتشاشات امروز هم به دنبال همین نفوذ‌ها هستند.
 
خاموشی یادآور شد: در عمق فاجعه شمال و جنوب باید به آفریقا سر زد، در این کشور مردم را می‌دزدیدند و به آمریکا می‌برند، این جریان شمال و جنوب هیچگاه تمام نمی‌شود، در این میان دشمن به دنبال فروپاشی انقلاب ایران بود و درگیری‌های قومی و مذهبی به وجود آورد، بچه‌های ما در پاوه را با موزاییک سر بریدند و کمیته‌ای‌ها را زنده پوست می‌کندند.
 
وی افزود: دشمن می‌خواهد قدرت ما را تضعیف کند و جنگ را به راه انداخت و بعد از جنگ به دنبال خشک کردن ریشه‌های کشور ما بود، کسانی که امروز کف خیابان بحث می‌کنند باید بدانند بر کشور چه گذشته است، جریان مبارزه با فساد باید قاطع باشد اما پژواک فساد نباید داشته باشیم، امروز ما نیازمند مصاحبه نیسیتم و مسئولین ما باید برخورد کنند تا مردم نتیجه آن را ببینند.
 
رییس سازمان تبلیغات اسلامی ابراز داشت: ما نیروهای کارمند درجه یک شهید زیادی را در جنگ برای وطن دادیم، در قرارگاه نصرت شهید رمضانی حضور داشت که در روز بمباران تمام خانواده او ایستادند و شهر را ترک نکردند، این شهید من را داخل یک اطاق برد و عکس شهداء را که همه منهدس و دکتر بودند را به من نشان داد و به من گفت این‌ها همه آینده داشتند.
 
خاموشی بیان کرد: در موزه جنگ مسکو وقتی وارد می‌شوید در هر اطاق پلاک‌های زیادی وجود دارد که هر کدام نماد ده کشته شده روسی است و بعد از آن یک مجسمه را می‌بینید که مادری بر سر بدن جوان کشته شده خود نشسته است، در سالن پایانی یک منطقه را نشان می‌دهند که در یک وسعت دو هزار کیلومتری بیست میلیون نفر کشته شدند و این در حالی است که ما در طول جنگ 320هزار نفر شهید دادیم.
 
وی ادامه داد: این موضوع نشان می‌دهد که امثال شهید خرازی‌ها در جنگ ما ابتداء خودشان پا به میدان می‌گذاشتند و جنگ را مدیریت می‌کردند و سپس سایر مردم را وارد خط می‌کردند.
 
رییس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به حضور آمریکایی‌ها در عراق گفت: وقتی که آمریکا ملعون پای خود را برای بیرون انداختن صدام در عراق گذاشت در حدود یک میلیون شهید دادند، امروز آمریکا و غرب امکان حمله نظامی به ایران را ندارند و نخواهند داشت و از ابتداء انقلاب ما را در تحریم گذاشتند، اگر هزار میلیارد تومانی که ما از صدام ملعون طلب داریم به ما بدهند آیا وضعیت ما این‌گونه خواهد بود، ما به طور مستقیم در مقابل باهمه فتنه‌ها ایستاده‌ایم.
 
خاموشی با اشاره به سخنان فوکویاما تصریح کرد: فوکویاما در اورشلیم بعد از انقلاب یک اظهار نظری در مورد آنچه که می‌توان انقلاب ایران را از بین ببرد دارد که در آن می‌گوید برای از بین بردن این انقلاب باید سه شاخصه را در نظر گرفت، در ابتداء باید یک بدل انقلاب اسلامی داشته باشیم، در مرحله بعد برای برخورد با انقلاب اسلامی باید بال سرخ شهادت را از بین برد و سپس بال سبز مهدویت و عدالت‌خواهی و ولایت فقیه را نابود ساخت.
 
وی در خصوص اعتراضات مردم در قم گفت: طی چند روز گذشته مردم در قم شعار می‌دادند «اسلام فدای ایران»، همچنین دیشب حوزه تاکستان را به آتش کشاندند و این دقیقا نسخه دقیق مبارزه با روحانیت و اسلام است.
 
رییس سازمان تبلیغات اسلامی در مورد اتفاقات فتنه 88 نیز خاطرنشان کرد: دشمن در فتنه 88 یک آزمایش را انجام داد و با آتش زدن بیرق امام حسین(ع) سعی داشت یکسری از اهداف خود را پیاده کند، در همان روز 70موتور سوار برای فیلم‌برداری در محدوده انقلاب می‌آیند و شاهد هستیم همان فیلم‌ها در رسانه‌های خارجی سریعا منتشر می‌شود، این کار نشان می‌دهد که آنها برای تمام اتفاقات برنامه داشتند.
 
خاموشی اضافه کرد: امام حسین(ع) را در کشور اسلامی به اسم خارجی بودن شهید کردند و آنوقت ما در هیات‌های مذهبی خود در سر و صورت می‌زنیم که نشان بدهیم که ما آماده‌ایم که تاریخ مجدد رقم نخورد، با آتش زدن خیمه امام حسین در سال 88 دشمن به دنبال ضربه زدن به اسلامیت بود.
 
وی اظهار کرد: هیات‌های مذهبی امروز حق سکوت ندارد، هیات‌ها چهارشنبه ۱۳ دی ماه صبح در تهران و کل کشور باید همانند 9دی به میدان بیایند، همه برای دفاع از آرمان خود یعنی اسلام باید حرکت را آغاز کنند، ما باید پاسخ قاطعانه‌ای به 30 الی 40 هزار نفر معترض چند روز اخیر کشور بدهیم.
 
رییس سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد:  البته پاسخ به اعتراضات مردم باید داده شود و اگر نظام اجرایی دست برخی افراد است باید پاسخ بدهند و این بحران یک مدیریت خاص می‌خواهد و باید دشمن را از این اتفاقات جدا کرد.
 
خاموشی عنوان کرد: در سال85 ما بانک اطلاعات فرهنگی و اجتماعی را ایجاد کردیم، این بانک به منظور مطالبات رهبری در مورد موضوع حاشیه‌نشینی، اشتغال، مهاجرت، اعتیاد، طلاق و فضای مجازی بود و به همین منظور ما به دنبال حل این مشکلات بانک اطلاعاتی را ایجاد کرده ایم.
 
وی در خصوص فضای مجازی گفت: فضای مجازی در حال حاضر یک ابزار برای اقدامات سلطه شده است، 90 درصد بانک داده‌های دنیا در آمریکا است و برای این کار برنامه‌ریزی شده است و آمریکا و کانادا در حال حاضر BACK UP اطلاعات کل دنیا را دارند و می‌دانند میل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی هر انسان‌ها در هر کجای دنیا چیست.
 
رییس سازمان تبلیغات اسلامی برای مثال با اشاره به نرم افزار مسیریاب ویز تاکید کرد: اگر امروز این نرم‌افزار مورد بررسی قرار گیرد به راحتی به شما نشان می‌دهد که در چه وضعیتی هستید و آیا تا به حال فکر کردید که این اطلاعات از کجا می‌آید.
 
خاموشی یادآور شد: امروز دشمن تمام اعماق زندگی ما را تعمیق می‌کند و بنابراین ما نباید تمام اطلاعات شخصی مالی و اجتماعی خود را در دست دیگران بگذاریم، این جریان نیاز به تامل ندارد و باید تصمیم در مورد آن گرفته شود و همین وضعیت باعث می شود که از آن سوی دنیا به ما فرمان می‌دهند که مسجد آتش بزنید یا نه و حتی فلان شعار را بدهید یا نه؛ این امر نیاز به مدیریت دارد تا این اتفاقات تکرار نشود.
 
وی در پایان گفت: از همه تقاضا داریم که برای خدا قیام کنید، دشمن امروز نگاه می‌کند که میلیون‌ها نفر برای اربعین پیاده‌روی می‌کنند و در راه‌پیمایی تمام هزینه‌ها توسط هیات‌ها و مردم پرداخت می‌شود، آنها می‌دانند که این مبلغ توسط دولت‌ها امکان پرداخت ندارد، پس این نشان می‌دهد که هیات‌ها نقش مهمی را ایفاء می‌کنند بنابراین برای حفظ دین باید بصریت داشت، ما چهارشنبه ۱۳ دی ماه منتظر گسیل میلیونی هیات‌ها هستیم.
مرجع : وارث
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما