تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۸
۰
کد مطلب : ۳۲۵۱۳

فعالیت در موکب های اربعین حسینی خدمتی ارزشمند و مروج فرهنگ ایثار است

فعالیت در موکب های اربعین حسینی خدمتی ارزشمند و مروج فرهنگ ایثار است
حجت الاسلام سیدمحمد حسینیان در آیین تجلیل از خادمان موکب علی بن موسی الرضا (ع) شهرستان دامغان در ایام اربعین حسینی اظهار داشت: خدمت در موکب های ایام اربعین ، خدمت به امام حسین (ع) است و خشم دشمنان اسلام را به دنبال دارد.
وی، حضور و مشارکت مردم شهرستان دامغان در برپایی موکب اربعین حسینی و نیز مشارکت در بازسازی عتبات عالیات را بسیار چشمگیر خواند و تاکید کرد: باید در سالهای آتی این ظرفیت ها تقویت شوند.
امام جمعه دامغان خواستار درس گرفتن از تجارب برپایی موکب اربعین حسینی برای سال‌های آتی شد و گفت: باید با تقویت نقاط ضعف در اربعین آینده اقدامات و خدمات بهتر و گسترده تری ارائه شود.
فرماندار شهرستان دامغان نیز در این مراسم، حرکت میلیونی هرساله شیعیان و مسلمانان در ایام اربعین حسینی را از مهمترین جلوه‌های اقتدار و عظمت اسلام و تشیع و نیز پاسخی فراموش نشدنی به دشمنی‌های مستکبران عالم دانست.
علی اصغر مجد خاطرنشان کرد: خادمان موکب علی بن موسی الرضا (ع) اربعین حسینی دامغان در کربلای معلی امسال در سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام در مجموع از 86 هزار و 350 زائر حسینی پذیرایی کردند.
وی با اشاره به پخت و توزیع 61 هزار و 500 قرص نان توسط خادمان این موکب در بین زائران اربعین حسینی، اضافه کرد: خیران و مردم خداجوی شهرستان دامغان در مجموع یک میلیارد و 60 میلیون ریال به ستاد اربعین شهرستان کمک نقدی کردند و این ستاد در دو هفته خدمت رسانی این موکب در کربلای معلی یک میلیارد و 970 میلیون ریال هزینه کرد.
در این مراسم که جمعی از مسوولان حضور داشتند از فعالیت ها و خدمات مدیران و فعالان موکب علی بن موسی الرضا (ع) دامغان در اربعین حشینی تجلیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما