تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۹
۰
کد مطلب : ۳۲۶۵۷

مداحان باید با ظرافت پاسخگوی شبهات مطرح شده باشند

مداحان باید با ظرافت پاسخگوی شبهات مطرح شده باشند
حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد در آخرین جلسه کانون مداحان و شعرای آیینی استان در سال 96 که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با بیان اینکه هدف از تشکیل نظام اسلامی مشخص است گفت: حضرت علی (ع) می‌فرماید من آمده‌ام تا عدالت و حق را در جامعه پیاده کنم.
 
وی افزود: قطعاً طبق فرموده اولین امام شیعیان حکومتی که نتواند عدالت و حق را در جامعه پیدا کند ارزشش از کفش کهنه حضرت علی (ع) هم کمتر است.
 
حسینی کوهستانی با بیان اینکه طبق آموزه‌های اسلامی تنها تشکیل نظام اسلامی هدف نیست اظهار داشت: هدف باید پیاده کردن دستورات دینی در جامعه باشد.
 
وی با بیان اینکه در تأسیس هر مجموعه‌ای اهدافی تعریف شده است گفت: تأسیس کانون مداحان و شعرای آیینی با اهدافی صورت گرفته است که شناسایی و سااندهی مداحان مقدمه آن است.
 
حسینی کوهستانی تصریح کرد: توجه به مباحث آموزشی و تغذیه فکری مداحان و شعرای آیینی از دیگر اهداف مهم و مورد توجه کانون مداحان وشعرای آیینی است.
 
وی بر لزوم توجه مداحان و شعرای آیینی به میاحث روز تاکید کرد و اظهار داشت: مداحان باید در منابر با ظرافت خاصی پاسخگوی شبهات مطرح شده در جامعه باشند.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به مطرح شدن بحث لزوم حجاب در جامعه گفت: کسانی که حجاب را در کشور اجباری نمی‌دانند یا سواد لازم را ندارند و با افراد مغرضی هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما