تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۹
۰
کد مطلب : ۳۳۰۸۷

کنگره دو سالانه شعر آئینی در قزوین برگزار می شود

کنگره دو سالانه شعر آئینی در قزوین برگزار می شود
رضا فضلی در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان که در سالن کنفرانس تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد اظهارداشت: کنگره دو سالانه شعر آئینی با عنوان واعظ قزوینی با هدف خرافه زدایی از شعرهای آئینی آبان ماه امسال در قزوین برگزار می شود.
وی افزود: این برنامه فرهنگی با هدف غبار زدایی از اشعار آئینی، تهیه آثار موثق و تولید محتوای مطلوب فرهنگی و دینی برای هیئت های مذهبی و مداحان برگزار خواهد شد.
فضلی تصریح کرد: امسال این کنگره با محور شخصیت سالک قزوینی برگزار می شود که مسئول کمیته علمی با دکتر نعمت الهی مدیرکل تبلیغات اسلامی است.
وی یاداورشد: ۲۰ میلیون تومان در اختیار کمیته علمی قرار گرفته و یک گروه محقق از قم برای کمک به جمع آوری آثار در کار مشارکت می کند.


دبیر ستاد اوقات فراغت تبلیغات اسلامی استان قزوین در ادامه بیان کرد: منابع حوزه تخصصی اوقات فراغت در سازمان تبلیغات اسلامی شامل قرآن و احادیث ائمه اطهار(ع) است و مربیان ما که به نوعی کانال ارتباطی بین نوجوانان و جوانان هستند، آموزش های تخصصی را طی کرده اند تا برنامه های آنها تاثیرگذار باشد.
وی گفت: عموم مخاطبان ما در برنامه های تابستانی نوجوانان و جوانانی هستند که با مساجد در ارتباط هستند که با اعزام مربی به مدارس زمینه شرکت دانش آموزان را هم در این طرح مهیا کرده ایم.
 
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما