تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۵
۰
کد مطلب : ۳۳۱۰۵

بقاع متبرکه ظرفیت مناسبی برای تبدبل شدن به قطب های فرهنگی هستند

بقاع متبرکه ظرفیت مناسبی برای تبدبل شدن به قطب های فرهنگی هستند
حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی در جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت  در سالن آیت الله دستغیب حرم شاهچراغ (ع) اظهار کرد: ۳۵ نفر عضو شورا هستند که هدف ترویج شادی و نشاط اسلامی در قالب های پسندیده را به عهده دارند. و فارس جایگاه ویژه ای در بین دیگر استان ها دارد که به دلیل سبقه دینی، ادبی و فرهنگی است.
وی افزود: خدمت کریمانه در بحث آسیب های اجتماعی مورد توجه قرار گیرد همان گونه که مقام معظم رهبری تاکید موکد بر این حوزه دارد.
ارزانی با اشاره راه حل های کاهش آسیب های اجتماعی، تصریح کرد: الگو برداری خدمت اهل بیت (ع) به عنوان الگوی خدمت کریمانه در حل آسیب ها موثر قرار بود.
مشاور وزیر فرهنگ ارشاد با اشاره به روایات و آیات با موضوع اهمیت خدمت، تاکید کرد: شادی ارزشمند است اما این شادی نباید لحظه ای باشد باید به سمت شادی باکیفیت در ارائه خدمات رسانی بی منت برویم.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه شادی حقیقی رضایتمندی است، یاداور شد: انسان شکاک و ناراضی نمی تواند شاد باشد، رضایتمدی است که شادی را ایجاد می‌کند.
وی با بین مصداق هایی از رضایتمندی به جای توان مالی، گفت: حرکت اصلی را باید مردم انجام دهند و دستگاه ها فقط بسترساز هستند، امامزادگان بهترین ظرفیت برای تبدیل به قطب های فرهنگی است، گردشگری مدهبی مورد توجه قرار گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما