تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۵
۰
کد مطلب : ۳۳۲۸۸

جایزه ملی استاد موذن‌زاده در حال تدوین و تهیه است

جایزه ملی استاد موذن‌زاده در حال تدوین و تهیه است
سیدناصر اسحاقی در جلسه هماهنگی آئین نکوداشت پیشکسوت مداحی حاج ارشد نوری در اردبیل  گفت : با طراحی یادمان و نحوه برگزاری آئین پاسداشت مداحان و اهدای جایزه ملی استاد موذن‌زاده و تصویب نهایی در شورای فرهنگ عمومی تلاش می‌کنیم تا سالانه این جایزه ملی به برگزیدگان اهدا شود.
وی خاطرنشان کرد: در صورت آماده شدن این جایزه ملی در سال اول طی روزهای آینده تلاش می‌کنیم تا اولین جایزه ملی استاد موذن‌زاده را تقدیم مداح اهل بیت حاج ارشد نوری کنیم.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه برگزاری چنین آئین‌هایی فضا و زمینه‌ای را فراهم می‌آورد تا مفاخر این استان در حوزه‌های مختلف هنری و فرهنگی مورد تجلیل و تکریم قرار گیرند، خاطرنشان کرد: ما در حال طراحی نشان مرثیه برای اهدا به منتخبین و برگزیدگان حوزه مداحی هستیم که با تائید شورای فرهنگ عمومی تلاش می‌کنیم این کار را انجام داده و نشان را تقدیم منتخبین کنیم.
اسحاقی گفت: باتصمیم شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل و تاکید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل همه ساله برنامه تجلیل از مفاخر استان را در بخش‌های مختلف انجام می‌دهیم و امسال نیز در آستانه ماه محرم و روز شهادت سفیر کربلا از مداح پیشکسوت و پدر شهید، حاج ارشد نوری تجلیل و تکریم خواهیم کرد.
وی بیان کرد: در برگزاری این آئین بزرگداشت ما نیز به نوبه خود مشارکت کرده و سعی می‌کنیم در قالب یادنامه‌ها و کتاب‌هایی که منتشر می‌کنیم ابعاد مختلفی از زندگی چهره‌های برجسته استان نظیر نوری را برای نسل‌های آینده معرفی کنیم.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل را مهد تربیت و رشد و بالندگی ذاکران و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت خواند و افزود: نمونه این اساتید امروز در مرز پختگی و تسلط کامل در شعر آئینی و مداحی اهل بیت بی‌نظیر عمل کرده و ما باید از این موقعیت در معرفی چنین شخصیت‌های شاخص استفاده کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما