تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۹
۰
کد مطلب : ۳۳۳۸۶

اعضای هیأت امنای سازمان تبلیغات اسلامی منصوب شدند

اعضای هیأت امنای سازمان تبلیغات اسلامی منصوب شدند
جلسه تودیع و معارفه روسای سازمان تبلیغات اسلامی صبح امروز در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد.
حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری در بخشی از این مراسم از انتصاب اعضای هیأت امنای سازمان تبلیغات اسلامی با حکم رهبر انقلاب خبر داد.
حجت الاسلام گلپایگانی در مراسم تودیع و معارفه روسای سازمان تبلیغات اسلامی با قرائت حکم رهبر انقلاب در انتصاب حجت الاسلام قمی، حکم رهبر انقلاب مبنی بر انتصاب هیئت امنای تبلیغات اسلامی را نیز قرائت کرد.
طی این حکم حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی، محمد قمی، احمد واعظی، محمدحسین روحانی نژاد و محمدرضا فلاح بر اساس ماده ۸ و ۹ اساسنامه سازمان تبلیغات به عنوان اعضای هیئت امنای آن سازمان منصوب شدند.
حجت الاسلام گلپایگانی در ادامه خطاب به مسئولین سازمان تبلیغات گفت: شما دو جور مخاطب دارید. یک دسته سالخورده ها هستند که دوران کهنسالی یا میان سالی را طی می کنند که خطر چندانی این دسته را تهدید نمی کند. دسته دوم مخاطبین شما نسل پرشور جوان است که سرمایه آینده کشور هستند و شبیه خون فرهنگی آنها را تهدید می کند.
وی ادامه داد: شبهه وقتی در ذهن جوان شکل گرفت، به سادگی از ذهن آن پاک نمی شود و روحانیون در این مسئله مسئولیت بیشتری دارند.
وی افزود: برخورد با نسل جوان باید تدریجی باشد. احکام اسلام هم همینگونه بوده است. صرف آشنایی جوانان با مسجد و هیئت های مذهبی کافی نیست و نباید توقع داشت طی یک شب سلمان شوند. باید پله پله آنها را به اسلام دعوت کرد.
حجت الاسلام گلپایگانی گفت: یکی از برنامه هایی که باید در دستور کار سازمان تبلیغات باشد این است که حب اهل بیت را تبلیغ کند. امروز محبت اهل بیت در جوامع اسلامی وجود دارد و بیشتر باید آنها را تزریق کرد. جوانان را با اهل بیت بیشتر آشنا بکنید. امیدوارم آقای قمی این امانت را فردا بهتر از امروز تحویل مسئول بعدی بدهد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما