تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۷
۰
کد مطلب : ۳۳۸۲۲
حجت الاسلام خاموشی تأکید کرد:

لزوم شفافیت مالی سازمان اوقاف و اطلاع رسانی به مردم

لزوم شفافیت مالی سازمان اوقاف و اطلاع رسانی به مردم
مراسم تودیع حجت‌الاسلام محمدی و معارفه حجت‌الاسلام خاموشی، روسای سابق و جدید سازمان اوقاف و امور خیریه با حضور حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان کشوری و لشگری و معاونان و مدیران کل ستادی و استانی سازمان اوقاف پیش از ظهر امروز شنبه ۲۸ مهر ماه در محل این سازمان برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در این مراسم اظهار کرد: در صدد آن هستیم که تمامی انتظارات حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی را عملیاتی کنیم. کارهایی نیز در حال انجام است که آن ها را تکمیل خواهیم کرد. سازمان اوقاف هم به امور وقف و هم خیریه باید بپردازد. سعی می کنیم در این دوره به امور خیریه توجه بیشتری داشته باشیم به طوری که نمود هم داشته باشد. در حوزه مسایل دانش محور و زیرساخت های شتاب دهنده نیز سعی داریم تلاش وافر داشته باشیم.
وی افزود: سازمان اوقاف از لحاظ کارکرد هم باید به وقف و هم به امور خیریه توجه کند و حتماً باید مردم را از عمل به نیات واقفان و شفافیت مالی سازمان مطلع کنیم.
نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف گفت: از مدیران سابق کمال تشکر را دارم. اخلاق من با بدنه کار کردن و تعامل است. از اعتماد مقام معظم رهبری به بنده و اعتماد ریاست جمهور و وزیر ارشاد کمال تشکر را دارم.
حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی تأکید کرد: باید سعی کنیم در توسعه امور تمدن‌ساز و توسعه اوقاف فعلی طبق منویات رهبر انقلاب و چشم‌انداز سازمان اوقاف، قدم برداریم.
خاموشی در پایان سخنان خود گفت: وقف نقطه ای ست که انسان از خودش می کند و به خدا متصل می شود و نیات فردی به نیات الهی تبدیل می شود.
 
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما