تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۳
۰
کد مطلب : ۳۳۹۳۳
رئیس اداره فعالیت های دینی و قرآنی وزارت علوم خبر داد:

19 آبان؛ اعلام نتایج آثار جشنواره قرآن و عترت دانشجویان

19 آبان؛ اعلام نتایج آثار جشنواره قرآن و عترت دانشجویان
رشید جعفرپور افزود: حدود 280 اثر هنری شامل آثار عکاسی، تذهیب، معرق و منبت، خوش نویسی، نقاشی، فیلم به دبیرخانه جشنواره قرآن و عترت ارسال شده که استادان هنرمند فرایند داوری را آغاز کرده اند.
به گفته جعفرپور، نتایج بخش هنری همراه بخش های ادبی، پژوهشی و فناوری روز شنبه 19 آبان نهایی و اعلام می شود.
وی ادامه داد: با توجه به برگزیده بودن و کیفیت مطلوب آثار رسیده به جشنواره، داوران نهایت دقت در داوری را بر اساس دستورالعمل اجرایی جشنواره، مصوب شورای هماهنگی فعالیت های دینی و قرآنی دانشگاه ها، انجام خواهند داد.
رئیس اداره فعالیت های دینی و قرآنی وزارت علوم درباره دستگاه های شرکت کننده در این دوره از جشنواره قرآن و عترت دانشجویان، توضیح داد: جهاد دانشگاهی، سازمان بسیج دانشجویی کشور، دانشگاه های فنی و حرفه ای، علوم و معارف قرآن کریم، د فرهنگیان، جامع علمی کاربردی، پیام نور، آزاد اسلامی، وزارتخانه های بهداشت و علوم همچنین نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها، دستگاه های شرکت کننده در جشنواره قرآن و عترت دانشجویان هستند و آثار ارسال شده مربوط به این دستگاه های دانشگاهی است.
وی همچنین از انتشار منابع بخش معارفی، رشته دعا و مناجات خوانی سی و سومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان خبر داد.
سی و سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور، نیمه دوم آبان ماه و در روزهای 26 تا 28 آبان ماه جاری به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد، برگزار خواهد شد.
مرجع : ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما