تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۱
۰
کد مطلب : ۳۴۰۰۴
حجت الاسلام والمسلمین قمی؛ ریاست سازمان تبلیغات اسلامی

جنگ فرهنگی تعارف ندارد

جنگ فرهنگی تعارف ندارد
حجت الاسلام محمد قمی در همایش «نقش چهره های تاثیرگذار در اعتلای فرهنگ دینی» که در گرگان برگزار شد، با اشاره به نامه ۱۱ در نهج البلاغه اظهار کرد: در این نامه نکات زیادی ذکر شده که یکی از آن ها این است که از هشت جبهه مختلف و پراکنده نجنگید بلکه از یک یا دو جبهه واحد و مشخص وارد جنگ شوید.
وی افزود: نباید به سیاهی لشکر دشمن توجه کرد و باید دانست پیروزی در جنگ فرهنگی و نرم دست خداست.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تا مبارزه هست و تا شرک هست ما هم هستیم و تلاش می کنیم پرچم لا اله الا الله را در دنیا به اهتزاز در آوریم.
حجت الاسلام قمی با بیان اینکه جنگ ماجنگ فرهنگی است و با کسی در این زمینه تعارف ندارد چراکه این جنگ با شیطان بزرگ است، اظهار کرد: عزت و حیات ما در سایه مبارزه است و شرک جهانی را می تواند در خود نابود کند.
وی ادامه داد: امام راحل می فرماید اسلام از روز اول زاییده شد تا در راه حق و حقیقت بکشد و کشته شود.
حجت‌الاسلام قمی افزود: من خودم را خادم فرهنگ می دانم و آنچه در حوزه من باشد در این زمینه کوتاهی نخواهم کرد، تاکنون هرچه بوی مجاهدت از سازمان تبلیغات به مشام می رسید باید از این به بعد بیشتر به مشام برسد.
وی گفت: در رابطه با مکتب امام، مردمی شدن تبلیغ و... مجامعی فراهم می شود تا در این زمینه ها گفتمان شود.
حجت الاسلام قمی ادامه داد: شما باید مسائل فرهنگی و رویدادهای درون  استان خود را رصد کنید چراکه ممکن است موضوعی استانی باشد اما رویکرد ملی داشته باشد و ما می توانیم برای آن بودجه در نظر بگیریم.
وی یادآور شد: حضور من در استان گلستان و شروع سفرهایم از این منطقه معنادار است و روی زحمت تک‌تک شما حساب باز کرده ام.
 
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما