تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۵
۰
کد مطلب : ۳۴۴۱۴
حاج حسین یکتا در دهمین گردهمایی مدیران هیأت‌های محوری و برگزیده کشور

هیئت ها در حوزه خدمات اجتماعی باید به دنبال شبکه‌سازی باشند

هیئت ها در حوزه خدمات اجتماعی باید به دنبال شبکه‌سازی باشند
مدیرعامل سابق بنیاد خاتم‌الاوصیا بر لزوم حضور گسترده‌تر هیأت‌های مذهبی در ارائه خدمات مختلف به زلزله‌زدگان کرمانشاه تاکید کرد و گفت: هیأت در حوزه ارائه خدمات اجتماعی باید به دنبال شبکه‌سازی باشد تا بتواند از ظرفیت‌های مختلف جامعه به شیوه مطلوب استفاده کند.
حسین یکتا در دومین روز از دهمین گردهمایی مدیران هیأت‌های محوری و برگزیده کشور با اشاره به اینکه افول آمریکا بسیار نزدیک است، اظهار کرد: کنترل عملیات از دست دشمن خارج شده و ترامپ به دنبال چوب حراج زدن به دارایی‌های خود است.
وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) عمر خود را برای تربیت نیروی انقلابی هزینه کرد، اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی توانستیم نیروهای بسیاری را تربیت کنیم که با وجود مشکلات مختلف از جمله جنگ تحمیلی و فشارهای اقتصادی همچنان پشتوانه انقلاب اسلامی هستند.
مدیرعامل سابق بنیاد خاتم‌الاوصیا با تاکید بر اینکه هیأت‌ها باید به دنبال فعالیت‌های تربیتی و پرورش نیروهای انقلابی داشته باشند، مطرح کرد: هر چند دین انقلاب بر گردن ما بسیار است و امکان دارد نتوانیم دین خود را ادا کنیم اما باید با اخلاص تمام تلاش خود را انجام دهیم.
وی خاطرنشان کرد: اکنون با استفاده از ظرفیت‌های هیأت‌های مذهبی می‌توانیم شبکه‌های توانمندی از نظر نیروی انسانی و مادی در سطح کشور ایجاد کنیم به همین علت باید کارهای بزرگ را در دستور کار خود قرار دهیم و به دنبال پدید آوردن مرجع‌های اجتماعی در نقاط مختلف کشور باشیم.
یکتا بر لزوم حضور گسترده‌تر هیأت‌های مذهبی در ارائه خدمات مختلف به زلزله‌زدگان کرمانشاه تاکید کرد و افزود: هیأت در حوزه ارائه خدمات اجتماعی باید به دنبال شبکه‌سازی باشد تا بتواند از ظرفیت‌های مختلف جامعه به شیوه مطلوب استفاده کند.
 
 
وی ادامه داد: الگوهای انقلاب اسلامی در حوزه خدمات اجتماعی و فرهنگی در حال صدور به کشورهای مختلف جبهه مقاومت است و در این راستا نیروهای انقلابی باید در میدان حضور لازم را داشته باشند.
یکتا از نسل سوم انقلاب اسلامی به‌عنوان نیروی پیاده نظام انقلاب نام برد و تصریح کرد: این نسل به‌عنوان نیروهای پرتوان به دنبال الگوبرداری از نسل‌های اول و دوم انقلاب هستند و اکنون می‌توانند با استفاده از تجربه‌های بزرگان، در عرصه خدمت به مردم پیشگام باشند.
این یادگار دفاع مقدس ولایت‌پذیری از رهبر انقلاب اسلامی را بزرگ‌ترین امتحان انقلابی‌ها دانست و عنوان کرد: اگر فردی تابع رهبری باشد بدون چون و چرا هیچ دغدغه‌ای به جز اجرایی کردن فرمان رهبری نخواهد داشت.
 
مرجع : عقیق
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما