تاریخ انتشار
شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۸
۰
کد مطلب : ۳۴۴۶۹

کنگره شعر آیینی کرمانشاه تمدید شد

کنگره شعر آیینی کرمانشاه تمدید شد
«علی اکبر محسنی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، کنگره شعر آیینی ویژه دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان کرمانشاه برگزار می شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه،  افزود: اشعار دانشجویان در این کنگره ادبی با موضوعات حماسه حسینی، دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مدافعان حرم به داوری گذاشته می شود.

وی از تمدید مهلت ارسال آثار تا (18 بهمن) خبر داد و اظهار کرد: دانشجویان می توانند حداقل 2 و حداکثر 5 اثر خود را در  قالب اشعار کلاسیک و آزاد به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
 محسنی، با بیان اینکه شرکت در این کنگره محدودیت سنی ندارد، ابراز کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را به صورت تایپ شده در word به همراه مشخصات کامل شامل نام و نام خانوادگی، نام دانشگاه محل تحصیل و شماره تماس به دبیرخانه کنگره به نشانی الکترونیکی farhanqi96moavenat@gmail.com  ارسال کنند.
وی زمان برگزاری کنگره شعر آیینی را پایان بهمن ماه اعلام و عنوان کرد: آیین اختتامیه این جشنواره با معرفی و تجلیل از نفرات برگزیده هر یک از قالب های تعیین شده با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی؛ روز(دوشنبه، 29 بهمن) برگزار می شود.

 عضو هیئت علمی دانشگده ادبیات و علوم انسانی کرمانشاه، گفت: معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، آثار برتر رسیده به دبیرخانه جشنواره را در مجموعه شعر ویژه ای به چاپ می رساند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما