تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۷
۰
کد مطلب : ۳۵۲۲۸
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

شهرها را باید با گام های بلند تمدن سازی کرد

شهرها را باید با گام های بلند تمدن سازی کرد
 حجت‌الاسلام محمد قمی ظهر دوشنبه در نشست کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور با بیان اینکه شهر را باید با گام بلند تمدن سازی ساخت اظهار کرد: با سرمایه‌های مردمی و حاکمیتی، توسعه شهرها توأم با آرامش مردم محقق می‌شود.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: قرن جدید، قرن شهر است و برنده منازعات اندیشه تمدنی کسی خواهد بود که در توسعه شهر پیشرو باشد.
مخاطب محوری در فعالیت‌های فرهنگی در جامعه مورد توجه قرار گیرد
در ادامه، معاون سیمای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: برای تأثیرگذاری فعالیت‌های فرهنگی در جامعه، مخاطب محوری در فعالیت‌ها باید مورد توجه باشد.
محسن برمهانی بیان کرد: فعالیت رسانه ملی با واسطه است اما فعالیت شهرداری‌ها میدانی است لذا می‌تواند در مخاطب اثربخشی بیشتری نسبت به رسانه ملی داشته باشد.
معاون سیمای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران افزود: رسانه ملی وظیفه خود می‌داند کنار همه شهرداری‌های کشور باشد و به عنوان رسانه ملی و مسؤولان فرهنگی باید وظایف فرهنگی محول شده را به بهترین نحو به انجام برسانیم.
وی گفت: فعالان فرهنگی کلانشهرها باید در اقدامات فرهنگی، نسبت خود را با جهان بین المللی مشخص کنند تا تأثیر بیشتری داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما