کد مطلب : ۳۵۴۵۵
رئیس اداره همکاریهای دفتر تبلیغات اسلامی:
استفاده از طیف گستردهتری از نخبگان تبلیغی در رسانه ضروری است
به گزارش آرمان هیأت، حجت الاسلام یحیی کمال مشاور و رئیس اداره همکاریها و تعاملات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از مرکز پژوهشهای صدا و سیما بازدید و با حجت الاسلام عبدالله جلالی مدیر روابط عمومی مرکز پژوهشهای صدا و سیما در خصوص نوع تعاملات دو مجموعه گفتگو کردند.
در این جلسه حجت الاسلام کمال ضمن گزارشی از بخشهای مختلف معاونت فرهنگی تبلیغی و سایر معاونت و بخشهای دفتر تبلیغات اسلامی، محورهای مختلف و متعدد همکاریهای مشترک را اشاره و بر ضرورت استفاده از ظرفیتهای بسیار ارزشمند این دو نهاد تاکید کرد.
شایان ذکر است حجت الاسلام عبدالله جلالی مدیر روابط عمومی مرکز پژوهشهای صدا و سیما با مغتنم شمردن ظرفیتهای گسترده دفتر تبلیغات اسلامی، آمادگی خود را هم به عنوان مرکز پژوهشهای صدا و سیما و هم به عنوان رابط شبکههای سیما و استانی خصوصاً ظرفیت شبکه قرآن اعلام کرد.
گفتنی است در این جلسه در خصوص موضوعاتی چون؛ شکل گیری جلسه مسئولین بخشهای مرکز پژوهشها با معاونت فرهنگی تبلیغی و معاونت فضای مجازی جهت تعیین تفصیلی زمینههای همکاری و تهیه توافق نامه جامع همکاری، برنامه ریزی و اجرای مشترک استفاده از طیف گستردهتری از نخبگان تبلیغی در رسانه، مستند سازی از فعالیت گروههای تبلیغی شاخص مانند گروه جانبازان و گروه تبلیغی تخصصی بالینی با توجه به توفیق آثار رسانهای قبل معاونت در سیما و آموزشهای رسانهای برای کارشناسان و مبلغان هدف، پیش از ورود آنها به عرصه رسانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این جلسه حجت الاسلام کمال ضمن گزارشی از بخشهای مختلف معاونت فرهنگی تبلیغی و سایر معاونت و بخشهای دفتر تبلیغات اسلامی، محورهای مختلف و متعدد همکاریهای مشترک را اشاره و بر ضرورت استفاده از ظرفیتهای بسیار ارزشمند این دو نهاد تاکید کرد.
شایان ذکر است حجت الاسلام عبدالله جلالی مدیر روابط عمومی مرکز پژوهشهای صدا و سیما با مغتنم شمردن ظرفیتهای گسترده دفتر تبلیغات اسلامی، آمادگی خود را هم به عنوان مرکز پژوهشهای صدا و سیما و هم به عنوان رابط شبکههای سیما و استانی خصوصاً ظرفیت شبکه قرآن اعلام کرد.
گفتنی است در این جلسه در خصوص موضوعاتی چون؛ شکل گیری جلسه مسئولین بخشهای مرکز پژوهشها با معاونت فرهنگی تبلیغی و معاونت فضای مجازی جهت تعیین تفصیلی زمینههای همکاری و تهیه توافق نامه جامع همکاری، برنامه ریزی و اجرای مشترک استفاده از طیف گستردهتری از نخبگان تبلیغی در رسانه، مستند سازی از فعالیت گروههای تبلیغی شاخص مانند گروه جانبازان و گروه تبلیغی تخصصی بالینی با توجه به توفیق آثار رسانهای قبل معاونت در سیما و آموزشهای رسانهای برای کارشناسان و مبلغان هدف، پیش از ورود آنها به عرصه رسانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.