تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۰
۰
کد مطلب : ۳۵۵۱۷
تمهیدات برای استقبال از زائران خارجی

خدمات رسانی به زائران خارجی اربعین حسینی از مرز آستارا

خدمات رسانی به زائران خارجی اربعین حسینی از مرز آستارا
به گزارش آرمان هیأت، نادر عبدالله پور در نشست ستاد اربعین حسینی گیلان که در سالن اجلاس فرمانداری آستارا برگزار شد گفت:پیش بینی می‌شود امسال حدود ۲۰ هزار زائر خارجی اربعین حسینی از مرز زمینی آستارا به جمهوری اسلامی ایران ورود کنند.
وی با تاکید بر رفع مشکلات و نواقص موجود در مرز آستارا، افزود: همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود در مرز آستارا باید به کار گرفته شود تا زائران خارجی اربعین حسینی در آرامش کامل به سفر معنوی خود تا کربلای معلی ادامه دهند.
دبیر ستاد اربعین حسینی گیلان گفت: نیرو‌های ستاد اربعین حسینی شهرستان مرزی آستارا و همچنین گیلان روز‌های پرکاری را پیش رو دارند و با تمام توان تلاش خواهند کرد تا با کمک مردم مرزنشین آستارا عبور مسافران و زائران خارجی کربلای معلی از این شهرستان مرزی همراه با حرمت و کرامت باشد.
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گیلان هم در این نشست با تاکید بر ضرورت تقویت کمیته‌های شهرستانی ستاد اربعین حسینی گفت: پایانه مرزی آستارا نباید با کمبود و کاستی مواجه باشد و مرز آستارا برای گیلان و کشور بسیار مهم است.
حسنعلی حاجتی با اشاره به اهمیت استقبال از زائران خارجی اربعین حسینی در پایانه مرزی آستارا، افزود: پایانه مرزی آستارا با مشکلاتی دارد که باید در اسرع وقت این نواقص رفع و مشکلات حل شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار آستارا نیز در این نشست از انتخاب فرمانداری شهرستان تالش به عنوان معین ستاد اربعین حسینی در آستارا خبر داد و گفت: تا ۱۵ مرداد ماه تلاش می‌کنیم کاستی‌های موجود در مرز و پایانه مرزی آستارا رفع شود تا خدمات بهتر و مناسب در زمان ورود زائران به آن‌ها ارائه شود.
حسن آدمیت از تمهیدات لازم برای تجهیز مواکب مستقر در محوطه پایانه مرزی و امامزادگان آستارا به وسایل سرمایشی و همچنین تقویت اقلام خوراکی برای زائران خارجی جهت پخت غذا خبرداد.
انتهای پیام/
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما