تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۶
۰
کد مطلب : ۳۵۵۶۴

تقدیر امام جمعه بوشهر از سازمان تبلیغات اسلامی

تقدیر امام جمعه بوشهر از سازمان تبلیغات اسلامی
 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، 3 تیر 1401 در خطبه‌های نماز جمعه در سخنانی به مناسبت اول تیرماه، سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی از فعالیت‌های این مجموعه تقدیر و تشکر کردند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اظهار داشتند: گرامی می‌داریم هفته‌ی تبلیغات اسلامی و صمیمانه از سازمان تبلیغات در کل فضای جغرافیای ملی و تلاش این عزیزان در استان بوشهر تشکر می‌کنیم.
آیت‌الله صفایی بوشهری ادامه دادند: الحمدلله اداره کل تبلیغات اسلامی با برنامه‌ریزی‌ها و تنظیم سندها، حضور جدی در روستاها و شهرها و توطئه‌های فرهنگی را شناختن و مقابله کردن، الحمدالله برای استان بوشهر یک صیانت اقتصادی در عرصه‌های مختلف ایجاد کردند و به سمت آن اوج آرمانی و ارزشی تلاش می‌کنند و متأسفانه با دست خالی با کمبود اعتباراتی که این سازمان دارد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشتند: صمیمانه تشکر می‌کنیم از این عزیزان با این کارهای جهادی و دانشی و از مسئولین تقاضا دارم در رابطه با تخصیص اعتبارات فرهنگی، یک نگاه ویژه‌ای داشته باشند.
 همزمان با روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی و سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر به عنوان سخنران پیش از خطبه ‌های نماز جمعه این هفته به تبیین برنامه‌ها و سیاست‌های مجموعه پرداخت و همچنین میز خدمت اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در مصلای جمعه بوشهر برگزار شد.
انتهای پیام/
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما